Prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba, glavni grad Hrvatske u svibnju bilježi 10% više dolazaka i noćenja nego u svibnju 2014. godine. Registrirano je ukupno 104.915 dolazaka te 174.782 noćenja, a najbrojniji su bili gosti iz Južne Koreje, SAD-a, Njemačke, Kine i Italije.
Za razdoblje siječanj – svibanj 2015. godine, zabilježeno je ukupno 324.055 dolazaka što je za 13% više te 570.817 noćenja što je za 12% više nego u istom razdoblju prošle godine. Stranih gostiju bilo je za 14% više (248.865 dolazaka), a ostvarili su 12% više noćenja (430.475). U prvih pet mjeseci, najviše dolazaka zabilježili su gosti iz Južne Koreje, Njemačke, Italije, SAD-a i Bugarske.
Turizam i promocija
Nastavno na brojne uspjehe koje naš grad bilježi u području turizma, ovih je dana na prvom europskom festivalu turističke promocije (Tourism and Strategy Festival), u francuskom gradu Rueil Malmaison, TZGZ osvojila nagradu Best digital award za aplikaciju Zagreb Be There, nastalu u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić OM i Brlog. Nagrade su se dodjeljivale u 5 kategorija (Print media award, Audiovisual media award, Events strategy award, Digital media award, Merchandise award), a u konkurenciji je bilo 30 gradova iz 20 zemalja.
Podsjećamo, spomenuta aplikacija dobila je nagradu MIXX za najbolju mobilnu aplikaciju i na festivalu tržišnih komunikacija “Dani komunikacija”, održanoj u Rovinju u travnju ove godine.
Nizom aktivnosti, Turistička zajednica grada Zagreba nastoji osnaživati pozitivan trend i pa je, tako ovaj tjedan u Londonu predstavljeno posebno izdanje “Time Out Zagreb” na čak 120 stranica. Ovo je nastavak zajedničke suradnje TZGZ-a i izdavača “Time Out Group Ltd” koja je započela 2007. godine, a ekskluzivni članci posebnog izdanja posvećeni su zagrebačkoj povijesti, znamenitostima, gastronomiji, noćnom životu, kupovini i svakodnevnom stilu života gradskih ulica i trgova.