Švedski brand Doro, koji proizvodi mobilne uređaje za osobe treće dobi, u Zagrebu je na neobičan, zabavan i opušten način prvi put predstavio svoje mobitele za starije osobe. Koristeći svima dobro poznatu kulisu, zagrebačku tržnicu Dolac, Doro se predstavio zainteresiranim prolaznicima te na neformalan način, uz sok i kolače pokazao na koje sve načine Doro mobiteli mogu koristiti starijim osobama.
Tvrtka Doro dobro je poznata u svijetu, budući da u više od 40 zemalja nudi telefone koji su osmišljeni i dizajnirani s misijom da omoguće starijim osobama jednostavniji i neovisan život prilagođen trenutačnim tehnološkim dostignućima. Budući da 19% populacije u Hrvatskoj ima više od 65 godina, tvrtka Doro prepoznala je potencijal naše zemlje i poručila kako nema nikakvog razloga da i starije osobe ne ostanu aktivne, u kontaktu i skladu s najnovijim trendovima.
Uz svoj moderan i praktičan dizajn, sve funkcije Doro telefona prilagođene su životnoj dobi ciljne skupine te problemima s kojima se ljudi susreću s godinama, poput slabijeg vida i sluha. Na hrvatskom tržištu, Doro će sklopiti suradnju s telekomunikacijskim tvrtkama, a telefoni će se prodavati u sklopu cjenovno prihvatljivih paketa.
Doro mobiteli jednostavni su za korištenje te ih mogu koristiti i osobe koje nikad prije nisu koristile mobilne uređaje. Odlikuju se velikim tipkama, vrlo kvalitetnim i glasnim zvukom, velikim ekranom i kristalnom čistom slikom, a uz to imaju dodatne, vrlo važne funkcije poput diskretnog gumba na pozadini mobitela koji korisnik/ica može pritisnuti u trenutku potrebe za pomoći. Time se kontaktira centar za pomoć te se automatski šalju GPS koordinate korisnika/ice uređaja kako bi se u što kraćem roku omogućila profesionalna asistencija. Međutim, Doro će također nuditi i pametne telefone koji svojim naprednim karakteristikama zadovoljavaju i tehnološki najosvještenije.
„Doro je brand koji se specijalizirao za starije osobe i načine na koje, pomoću mobilne i fiksne telefonije, može sudjelovati u stvaranju kvalitetnijeg i aktivnijeg života ove populacije. Iznimno nam je zadovoljstvo danas biti ovdje i predstaviti se hrvatskoj javnosti i nadamo se da ćemo zajedno ostvariti naš cilj: pokazati kako godine ne znače mnogo sve dok su osobe mlade duhom“, izjavio je Francois Jacob, regionalni manager za srednju Europu.