Švedski brand Doro, koji proizvodi mobilne uređaje za osobe treće dobi, u Zagrebu je na neobičan, zabavan i opušten način prvi put predstavio svoje mobitele za starije osobe. Koristeći svima dobro poznatu kulisu, zagrebačku tržnicu Dolac, Doro se predstavio zainteresiranim prolaznicima te na neformalan način, uz sok i kolače pokazao na koje sve načine Doro mobiteli mogu koristiti starijim osobama.

Tvrtka Doro dobro je poznata u svijetu, budući da u više od 40 zemalja nudi telefone koji su osmišljeni i dizajnirani s misijom da omoguće starijim osobama jednostavniji i neovisan život prilagođen trenutačnim tehnološkim dostignućima. Budući da 19% populacije u Hrvatskoj ima više od 65 godina, tvrtka Doro prepoznala je potencijal naše zemlje i poručila kako nema nikakvog razloga da i starije osobe ne ostanu aktivne, u kontaktu i skladu s najnovijim trendovima.

Uz svoj moderan i praktičan dizajn, sve funkcije Doro telefona prilagođene su životnoj dobi ciljne skupine te problemima s kojima se ljudi susreću s godinama, poput slabijeg vida i sluha. Na hrvatskom tržištu, Doro će sklopiti suradnju s telekomunikacijskim tvrtkama, a telefoni će se prodavati u sklopu cjenovno prihvatljivih paketa.

Doro mobiteli jednostavni su za korištenje te ih mogu koristiti i osobe koje nikad prije nisu koristile mobilne uređaje. Odlikuju se velikim tipkama, vrlo kvalitetnim i glasnim zvukom, velikim ekranom i kristalnom čistom slikom, a uz to imaju dodatne, vrlo važne funkcije poput diskretnog gumba na pozadini mobitela koji korisnik/ica može pritisnuti u trenutku potrebe za pomoći. Time se kontaktira centar za pomoć te se automatski šalju GPS koordinate korisnika/ice uređaja kako bi se u što kraćem roku omogućila profesionalna asistencija. Međutim, Doro će također nuditi i pametne telefone koji svojim naprednim karakteristikama zadovoljavaju i tehnološki najosvještenije.

„Doro je brand koji se specijalizirao za starije osobe i načine na koje, pomoću mobilne i fiksne telefonije, može sudjelovati u stvaranju kvalitetnijeg i aktivnijeg života ove populacije. Iznimno nam je zadovoljstvo danas biti ovdje i predstaviti se hrvatskoj javnosti i nadamo se da ćemo zajedno ostvariti naš cilj: pokazati kako godine ne znače mnogo sve dok su osobe mlade duhom“, izjavio je Francois Jacob, regionalni manager za srednju Europu.

Odgovori

Please enter your comment!
Please enter your name here