Mnogobrojne su blagodati bavljenja glazbom. To posebno dolazi do izražaja u kriznim vremenima u koja spada i ovo obilježeno pandemijom novog koronavirusa. Glazbeni pedagozi i umjetnici ističu da glazba ljudima pomaže u oslobađanju od govornih poremećaja, stresa, strahova i briga. Umirujuća i iscjeljujuća svojstva glazbe potvrdili su i liječnici, a u Music Playu, najstarijoj školi glazbenih tečajeva u Zagrebu, navode dodatne razloge za bavljenje glazbom:

1. Glazbom se razvijaju osjetila

Glazba ne utječe samo na sluh. Bavljenjem glazbom čovjek jača vid i dodir.

2. Glazba pomaže u razvoju neuronskih veza u mozgu

Kako bi se svladale glazbene vještine, potrebno je mnogo vježbe kojima se postiže koordinacija različitih dijelova mozga. Dugotrajna glazbena poduka u dječjoj dobi pozitivno se odražava na izgradnju mozga, tj. njegovu plastičnost. Kod djece se razvijaju senzomotorička osjetila nužna za razvoj kognitivnih sposobnosti. Prepoznavanje ritma, razumijevanje omjera i odnosa među tonovima utječe na vještine rasuđivanja.

3. Glazbena poduka dobrodošla je i u odrasloj dobi

Osobe koje su imale glazbenu poduku u starijoj dobi, pokazuju bolju očuvanost kognitivnih sposobnosti. Iako je mozak najplastičniji u djetinjstvu, dokazano je da se plastičnost mozga može izazvati glazbenom podukom i u odrasloj dobi. Zato se glazba koristi i pri rehabilitaciji neuroloških oštećenja.

4. Glazba služi za proširivanje vidika

Bavljenje glazbom mnogima daje osjećaj slobode. To ih potiče na istraživanje glazbene, ali i drugih umjetnosti te upoznavanje novih mjesta i ljudi.

5. Glazba čini čovjeka boljim

Umjetnici tvrde da je glazba izraz čiste ljepote. Ona ih nadahnjuje i potiče na dobrotu.

U Music Playu, školi smještenoj na zagrebačkom Črnomercu, svjesni su da ne mogu svi koji se odluče za pjevanje ili sviranje, ostvariti velike glazbene karijere, ali su uvjereni kako im bavljenje glazbom donosi mnogo dobroga u život. Veseli ih stoga što uz školarce i studente glazbene tečajeve upisuju zaposleni i umirovljenici, dakle, razne dobne skupine koje prepoznaju prednost individualnog pristupa učenju glazbe.