Krajem rujna, na već dobro poznatoj lokaciji, u staroj tvornici duhana u Rovinju, održat će se četvrti po redu Weekend Media Festival. Svi koji se na ovaj ili onaj način bave komunikacijama i prate trendove u medijima s veseljem svake godine očekuju ovaj rujanski vikend koji okuplja najveće stručnjake s tog područja te nudi niz panela, diskusija, radionica, ali i neizostavnu zabavu.
Evo i djelića onoga što nas čeka ove godine.
Predavanja:
James Whatley je marketinški direktor i bloger koji radi za 100heads – kompaniju iz Londona specijaliziranu za „word of mouth“ advertising i korištenje društvenih mreža. Jay McGill je pak viši potpredsjednik pri Hearst Magazines International koji se posljednjih pet godina brine za izdavaštvo i digitalne operacije u Europi, Bliskom istoku i Africi. McGill će u Rovinju pričati o fenomenima globalnih medijskih brandova poput You Tubea i Facebooka te kako se medijske kampanje prilagođavaju čestim i brzim promjenama u svijetu medija.
James Robinson, britanski novinar, pak posljednjih nekoliko godina prati medijsku industriju kao medijski urednik u nedjeljnom izdanju The Observer i medijski dopisnik u Guardianu. Objavio je seriju članaka o Wikileaksu, hakiranju telefona, problematici zaštite privatnosti te vjerojatno najutjecajnijoj medijskoj osobi na svijetu, Rupertu Murdochu. U Rovinju će se osvrnuti na uvijek aktualnu vezu između novina i političara. Sasha Savić, američki Sarajlija s bogatim iskustvom u oglašivačkoj industriji, glavni operativni direktor u Havas Media North America, na Weekendu će pričati o promjenama u načinu na koji ljudi komuniciraju između sebe, u načinu putem kojeg donose odluke vezane za kupovinu proizvoda, te u čovjekovu odnosu s brandovima.
Osim predavanja svjetskih medijskih stručnjaka, na Weekendu nas očekuju aktualni paneli i radionice, ali i novi formati. Weekend Ultimate Fight dat će deset minuta medijskim igračima da se prezentiraju okupljenima. Hard Talk je forma intervjua jedan na jedan, bez cenzure i dlake na jeziku. A očekuje nas zaista intrigantan sugovornik. Osmišljen je i tzv. Case study na kojemu će sudionici na stvarnim slučajevima saznati što pali, a što ne u svijetu onlinea i advertisinga.
Tomo Ricov, direktor festivala, naglašava: “Weekend Media Festival je originalan, zabavan, uzbudljiv. To sve nedostaje sličnim komunikacijskim i dizajnerskim događajima u Hrvatskoj i regiji. Festival postaje ne samo centralno mjesto regionalnog okupljanja medijske i komunikacijske elite, nego i gospodarstvenika. Već ove godine na Weekendu će biti znatno jače prisutne velike regionalne kompanije koje nisu iz medijske i komunikacijske industrije. Rijetko tko iz područja marketinga i komunikacija si može i želi priuštiti izostanak iz Rovinja i priliku da se upozna s novim kolegama, a upravo su partyji ti na kojima se, u opuštenoj atmosferi, sklapa najviše poznanstava, ali i novih poslova pa ih tako ni ove godine neće manjkati i sigurno će biti još bolji i luđi nego prethodnih godina.”
Weekend Media Festival je svakako mjesto gdje treba biti. Zato, vidimo se u Rovinju od 22. do 25. rujna, poručuje organizator.