Tek je godina prošla otkako je osnovan Kontakt centar ZET-a, a već nam je nezamisliv život bez informacija i odgovora koje ondje možemo potražiti. Vrijedni operateri i drugo osoblje u protekloj godini slušali su i naše pritužbe i jadikovke, prijetnje, ponekad i ružne riječi jer na njima su se rasterećivali svi nezadovoljnici u Zagrebu.
Tijekom prve godine rada operateri su zaprimili više od 50 000 telefonskih poziva, odgovorili na 13 000 pisama te u svojim prostorijama ugostili oko 600 posjetitelja. Zagrepčane je najviše zanimalo stanje u prometu, vozni redovi, cijene usluga i nove ZET-kartice. Uz puno posla i ponekad teške trenutke stiglo je i stotinjak pohvala koje ih, kako kažu, posebno raduju jer su najčešće upućivane prometnom osoblju.
U povodu prve obljetnice građani mogu zvati na besplatan broj 0800 200 060 u ponedjeljak, 31. svibnja.