Foto: shutterstockRadio je jedan od medija koji nas prati na svakom koraku: u automobilu, na poslu ili dok ispijamo kavu. Ono što nam u posljednje vrijeme sve više plijeni pažnju inovativne su i zanimljive radijske kampanje.

Znatiželja koju u nama pobuđuje spremnost ljudi da testiraju svoje načine snalaženja kako bi osvojili nagrade te iščekivanje proglašenja pobjednika samo su neki od razloga zašto sve više u posljednje vrijeme slušamo radio. Iako su novčane nagrade jedan od najčešćih motiva za sudjelovanjem u nagradnim igrama, adrenalin i zabava jedni su od glavnih motiva zašto se odlučujemo na ovaj oblik interakcije s radijskim postajama.

Potraga za Tajnim agentom Prvog radija


Krajem lipnja radijska postaja Prvi radio u suradnji s tvrtkom COCO Juice Hrvatska pokrenula je nagradnu igru „Tajni agent Prvog radija“ u sklopu koje su voditelji jutarnjih emisija slušateljima otkrivali mjesto gdje se nalazi njihov agent i način na koji je on obučen, a brojni su slušatelji slijedeći upute zaustavljali obične prolaznike ispitujući ih: „Jesi li ti Tajni agent Prvog radija?“ Zahvaljujući sve većoj angažiranosti publike u praćenju razvoja nagradne igre, povećao se broj slušatelja, a internetska stranica i profil na društvenim mrežama zabilježio je porast u broju posjeta.

Foto: shutterstock

Prvi dobitnik nagrade je policajac Boris Zelić iz Zagreba koji je pronašao Tajnog agenta spremajući se za posao na Trgu bana Jelačića pri čemu je osvojio 5 700 kuna. Josip Šekelja pronašao je Tajnog agenta ispred trgovačkog centra Avenue Mall u trenutku kada je agent kod sebe imao iznos od 8 700 kuna, a osvojenom iznosu najviše se razveselila trudnica Kristina Matković pronašavši agenta sa 15 100 kuna. „Tajni agent Prvog radija“ na Zrinjevcu je stvorio pravu pomutnju kada su dva policajca, zbog velikog broja ljudi koji je kružio oko novinarke, bili prisiljeni legitimirati djelatnicu Prvog radija.

Cilj radijskih kampanja

Brojni su primjeri zanimljivih radijskih kampanja. Svaka od njih, koliko god bila inovativna, ima isti cilj, a to je interakcija sa slušateljima. Uz kreativan pristup koji će zaokupiti pažnju radijske publike te spremnost da u svakom trenutku publici ponude nešto novo, radijske su postaje na dobrom putu da ostvare svoje namjere te da publici uz bogate novčane nagrade ponude i dobru zabavu.