Američki ReBrand 100 ove je godine nagradio novi hrvatski brand Vedrini uvrstivši ga među 100 najboljih projekata na svijetu u protekloj godini. Projekt su izradili konzultanti iz branding agencije Brandoctor.

Vedrini je brand orašastih plodova, mahunarki, sušenog voća i povrća, sjemenki i žitarica male tvrtke Primorac. Ova tvrtka shvatila je da bez snažnog branda nema garancije za dugoročni i kontinuirani uspjeh pa su se obratili Brandoctoru, prvoj hrvatskoj specijaliziranoj branding agenciji.

Brandoctor je za brand Vedrini stvorio novu priču o brandu, što se naziva rebrandingom. Jedini globalni program nagrađivanja u području rebrandinga, odnosno za brand rebuilding i redizajn jest upravo ReBrand 100.

Žiri ReBranda 100 mijenja se svake godine, a tvori ga skupina međunarodno priznatih industrijskih eksperata multidisciplinarnih profila. Među njima su ove godine bili Ted Landsmark, predsjednik i CEO na Boston Architectural Collegeu, Fred Gelli, kreativni direktor i partner u brazilskoj agenciji Tátil Design de Ideias koja surađuje s Nokijom i Coca Colom te Janelle James, podpredsjednica agencije Leo Burnett Worldwide, čiji su klijenti McDonald’s, P&G i Samsung Global.

Priznanje za uloženi trud
U tvrtki Primorac d.o.o. kažu kako su puno truda uložili u protekloj godini u brendiranje svojih proizvoda pa je ovakav rezultat donekle i očekivan.
– Priznanje je rezultat svega što smo učinili u proteklih godinu dana i, naravno, obradovalo nas je. Radit ćemo i dalje na jačanju branda Vedrini. Naše proizvode trenutno plasiramo na domaćem tržištu, preko trgovačkih lanaca Kaufland, Metro, Diona, Spaar, Kerum i KTC,- rekao je Jakov Bešlić, voditelj nabave i prodaje.

Žiri je ove godine ponovo dokazao da za uspješan rebranding nije presudna veličina branda, već kvaliteta rada, pa je tako uz velike svjetske brandova, poput Audija, YMCA, Subarua ili Special Olympics Australia na listu najboljih uvrstio rebranding malog branda Vedrini.

Prije Brandoctorovog nagrađenog rebrandinga ovi su se proizvodi prodavali pod različitim vizualnim identitetima i različitim imenima. Neki proizvodi bili su nazvani prema tvrtki Primorac, a drugi su nosili generička imena, poput Badema ili Cijelih lješnjaka. Brand portfolio bio je neorganiziran, a brand potpuno neprepoznatljiv krajnjim potrošačima.

Brandoctor je analizirao tržište, dijagnosticirao prijetnje brandu, snage i slabosti branda, te propisao terapiju koja uključuje snažno pozicioniranje branda, brand image, ciljnu skupinu i brand touchpoints (dodirne točke između potrošača i branda), kao i verbalni i vizualni identitet.

Brand Vedrini tako kroz svoje ime, slogan “Prepusti se vedrini!” i vizualni identitet priča priču o zdravim, ali zabavnim proizvodima.

Zanimljivo je da je Brandoctor već četvrtu godinu zaredom osvojio žiri svojim radom, dosad primivši priznanja za brandove one2play, Lantea Grupa i Osječko pivo.

Vedrini grickalice