Sinoć se Zagreb po prvi puta našao na kreativnom putu, po nekima, najoriginalnijeg make up branda današnjice – Illamasqua. Zaljubljenike u umijeće šminkanja Illamasqua će razmaziti svojim proizvodima u prvom brand storeu u samom središtu Zagreba, na Cvjetnom trgu. Očaravajuća ponuda boja, pigmenata i tekstura stvorena je za sve koji svoju osobnost dodatno naglašavaju kvalitetnom šminkom.
Svoje oduševljenje Illamasqua brandom pokazali su i mnoge hrvatske dame. TV voditeljice Antonija Stupar, Renata Sopek, Fani Stipković, mlada dizajnerica Anamarija Asanović, glumica Judita Franković, manekenka Iva Jerković među prvima su imale ekskluzivan uvid u nove kolekcije Illamasqua kozmetike te iz prve ruke saznale koji su novi trendovi u svijetu make upa.
Od gostiju iz inozemstva pozornost je privukao Joseph Corré izvršni direktor branda. Kao sin dizajnerice Vivienne Westwood i Malcolma McLarena već u djetinjstvu je izbliza upoznao magiju modne industrije. Odrastanje na londonskoj alternativnoj sceni te devetogodišnje stažiranje u kompaniji Vivienne Westwood uz urođenu kreativnost u mnogome su pridonijeli da 1994. godine ostvari zamisao o brandu luksuznog donjeg rublja nazvanom Agent Provocateur. S njime kao kreativni direktor 2008. godine ulazi u uži izbor za Best Designer Brand na prestižnom British Fashion Awards te je ujedno proglašen ‘najboljim modnim brandom.
Sredinom 2009. godine napušta Agent Provocateur i pridružuje se Illamasquinu kreativnom timu te postaje izvršni direktor.
[nggallery id=554]