Millenium promocija_logoJedna od vodećih hrvatskih agencija za odnose s javnošću Millenium promocija ušla je u finale najprestižnije europske nagrade za odnose s javnošću „PRCA awards 2013“, koju dodjeljuje krovna britanska udruga Public Relations Consultants Association (PRCA) sa sjedištem u Londonu.

Millenium promocija je nominirana za glavnu nagradu u međunarodnoj kategoriji „International Consultancy of the Year – not UK based“ u konkurenciji s agencijom Trans-Arabian Creative Communications iz Saudijske Arabije.
Millenium promocija će na svečanoj dodjeli PRCA nagrada, koja će se održati 12. studenog u Londonu, biti jedina hrvatska predstavnica. Svoje mjesto u elitnom društvu, između gotovo 100 prijavljenih agencija za odnose s javnošću u čak 31 kategoriji, Millenium promocija je izborila upravljanjem odnosima s javnošću na projektu „Kultura pušenja – od tabua do tabua“, provokativnoj multimedijalnoj izložbi koja je prošle jeseni održana u Zagrebu u organizaciji Gliptoteke HAZU i pod pokroviteljstvom Adris grupe.

Mario Petrovic_direktor Millenium promocije
Naime, multimedijalna izložba „Kultura pušenja – od tabua do tabua“, po prvi je put u hrvatskoj povijesti na jednome mjestu kroz kulturološku prizmu „progovorila“ o kontroverznom fenomenu pušenja i svim popratnim utjecajima pušačke navike na kulturu, umjetnost, dizajn, industriju i svakodnevicu.
U finalu izbora za najbolji međunarodni projekt Millenium promocija je nominirana u konkurenciji s agencijom TRAACS (Trans-Arabian Creative Communications), tvrtkom iz Saudijske Arabije, koja posluje u ukupno 12 zemalja diljem arapskog svijeta.
Millenium promocija utemeljena je 1999. godine, a danas pored Hrvatske posluje u Bosni i Hercegovini i Srbiji, te okuplja tim sa više od 30 komunikacijskih savjetnika, koji savjetuju na području komuniciranja više od 50 hrvatskih i međunarodnih korporacija i institucija.
„Ovo je iznimno priznanje profesionalizmu, inovativnosti i kreativnosti naše agencije, ali i potvrda da se struka odnosa s javnošću u Hrvatskoj može uspješno nositi s razvikanom globalnom konkurencijom“, izjavio je Mario Petrović, direktor Millenium promocije.