U četvrtak i petak, 11. i 12. lipnja, “Grand Hotel 4 opatijska cvijeta” okupit će elitu domaćeg i inozemnog PR svijeta na 16. konferenciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću i to pod nazivom “Kampanje pod povećalom”.

Kao i dosadašnjih godina, HOUJ-eva konferencija ugostit će eminentne inozemne predavače, a to su prof.dr.sc. Anne Gregory (predsjednica udruženja Global Alliance of Public Relations and Communication Management), prof.dr.sc. Karen Sanders (Association of Political Communication) i prof.dr.sc. Jesper Falkheimer (profesor strateškog komuniciranja i rektor švedskog Sveučilišta u Lundu).

Program konferencije obuhvaća pet panela na aktualne teme 1) The Name of the Game – Odnosi s javnošću u sportu; 2) We Do/Don´t Need (No) Education – Obrazovanje u odnosima s javnošću3) Made in Croatia – Uspješne hrvatske priče4) Pravi put vs. Bolja Hrvatska – Politička komunikacija u predsjedničkim izborima te 5) S ponistre se vidi platforma – javno zagovaranje: SOS za Jadran.

Gosti će također moći sudjelovati i u stručnim radionicama koje će se baviti temama kampanja putem društvenih mreža, pravom na pristup informacijama, značajem kaznenog postupka nasuprot interesa javnosti te upute za svakodnevno snalaženje u prikupljanju i analizi poslovnih informacija.

Sve ostale informacije možete potražiti na službenoj web stranici Hrvatske udruge za odnose s javnošću, a prijaviti ćete se OVDJE. U nastavku donosimo detaljan program konferencije.

Četvrtak, 11. lipnja 2015., dvorana Mimoza

09:00 – 10:30      Registracija
10:30 – 10:45      Otvaranje konferencije:
Aleksandra Kolarić, predsjednica HUOJ-a
Ivo Dujmić, gradonačelnik Opatije
Zlatko Komadina, župan Primorsko-goranske županije

10:45 – 11:45      Predavanje: You Are What You Communicate, prof. dr. sc. Anne Gregory, Global Alliance for Public Relations and Communication Management
11:45 – 12:00      Pauza za kavu
12:00 – 13:00      Panel diskusija: The Name of the Game – Odnosi s javnošću u sportu
13:00 – 14:15      Ručak
14:15 – 15:00      Radionica: Što treba znati o kampanjama na društvenim mrežama?”, Ilija Brajković, Akcija
14:15 – 15:00      Predstavljanje istraživanja Trendovi u internoj komunikaciji – što, kako i zašto hrvatske tvrtke komuniciraju svojim zaposlenicima, Violeta Colić, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri
15:00 – 15:45      Predstavljanje rezultata Europskog komunikacijskog monitora, prof. dr. sc. Dejan Verčič, voditelj Centra za marketing i odnose s javnošću, Sveučilište u Ljubljani
15:00 – 15:45      Radionica: Komunicirajte učinkovito – odnosi s javnošću na dlanu, Infosistem
15:45 – 16:00      Pauza za kavu
16:00 – 17:00       Predavanje: From Public Relations to Strategic Communication in Sweden – The Emergence of a Transboundary Field of Knowledge, prof. dr. sc. Jesper Falkheimer
17:00 – 18:00      Panel diskusija: We Do/Don’t Need (No) Education – Obrazovanje u odnosima s javnošću
21.00 –                Party

Petak, 12. lipnja 2015., dvorana Mimoza

09:30 – 10:30      Panel diskusija: Made in Croatia – Uspješne hrvatske priče          10:30 – 11:30      Predavanje: Political Communication and Communication Ethics, prof. dr. sc. Karen Sanders, University of Navara
11:30 – 11:45      Pauza za kavu
11:45 – 12:45      Radionica: Pravo na pristup informacijama, dr. sc. Anamarija Musa, povjerenica za informiranje
11:45 – 12:45      Radionica: Metricom, alat za pretragu i analizu društvenih mreža, Presscut i Media net
12:45 – 14:00      Ručak
14:00 – 15:00      Predavanje: Nataša Rajaković, zamjenica glasnogovornice, OSCE
15:00 – 16:00      Panel diskusija: Pravi put vs. Bolja Hrvatska – Politička komunikacija u predsjedničkim izborima
16:00 – 16:15       Pauza za kavu
16:15 – 17:00      Radionica: Probici kaznenog postupka nasuprot interesa javnosti, Martina Mihordin, glasnogovornica Državnog odvjetništva RH
16:15 – 17:00      Radionica: Business intelligence za PR-ovce, Bisnode
17:00 – 18:00      Panel diskusija: S ponistre se vidi platforma – Javno zagovaranje: SOS za Jadran

*Organizator zadržava pravo izmjene i dopune programa