Autor:
PR objava

kupnja preko internetaGradom je zavladala prava epidemija popusta, shopping groznica trese Zagrepčane. Ovo doba godine poznato je po rasprodajama i popustima, no građani svoju kupovinu obavljaju na internetu, na specijaliziranim stranicama poput Kolektiva.hr.

Gotovo svi izlozi u gradu prekriveni su natpisima o popustima, sniženjima, akcijama – no ogroman broj Zagrepčana uštede traže u virtualnim prodavaonicama.

Grupna kupovina, novi koncept koji omogućuje popuste od minimalno 50% do čak 90% na poželjne proizvode i usluge, nova je zanimacija građana. Za razliku od sezonskih sniženja, na stranicama za grupni shopping popusti su dostupni cijele godine.

Kolektiva.hr, prva stranica koja je u Hrvatsku donijela ovaj koncept u kojem je potrebno samo okupiti mali broj zainteresiranih kako bi se moglo kupovati s ogromnim popustima, najbolji je primjer popularnosti ovog koncepta.

Na tim stranicama Zagrepčani su kupovali karte za Cinestar kina za samo 10 kuna, smještaj na vrhu Sljemena sa skoro 60% popusta, posjećivali su najbolje zagrebačke restorane i jeli u pola cijene… Čak su i prali svoje automobile u pola cijene. I za razliku od sezonskih sniženja, ovi popusti dostupni su tijekom cijele godine.

Gradom je zavladala prava epidemija popusta, shopping groznica trese Zagrepčane. Ovo doba godine poznato je po rasprodajama i popustima, no građani svoju kupovinu obavljaju na internetu, na specijaliziranim stranicama poput Kolektiva.hr.

Gotovo svi izlozi u gradu prekriveni su natpisima o popustima, sniženjima, akcijama – no ogroman broj Zagrepčana uštede traže u virtualnim prodavaonicama.

Grupna kupovina, novi koncept koji omogućuje popuste od minimalno 50% do čak 90% na poželjne proizvode i usluge, nova je zanimacija građana. Za razliku od sezonskih sniženja, na stranicama za grupni shopping popusti su dostupni cijele godine.

Kolektiva.hr, prva stranica koja je u Hrvatsku donijela ovaj koncept u kojem je potrebno samo okupiti mali broj zai

Gradom je zavladala prava epidemija popusta, shopping groznica trese Zagrepčane. Ovo doba godine poznato je po rasprodajama i popustima, no građani svoju kupovinu obavljaju na internetu, na specijaliziranim stranicama poput Kolektiva.hr.

Gotovo svi izlozi u gradu prekriveni su natpisima o popustima, sniženjima, akcijama – no ogroman broj Zagrepčana uštede traže u virtualnim prodavaonicama.

Grupna kupovina, novi koncept koji omogućuje popuste od minimalno 50% do čak 90% na poželjne proizvode i usluge, nova je zanimacija građana. Za razliku od sezonskih sniženja, na stranicama za grupni shopping popusti su dostupni cijele godine.

Kolektiva.hr, prva stranica koja je u Hrvatsku donijela ovaj koncept u kojem je potrebno samo okupiti mali broj zainteresiranih kako bi se moglo kupovati s ogromnim popustima, najbolji je primjer popularnosti ovog koncepta.

Na tim stranicama Zagrepčani su kupovali karte za Cinestar kina za samo 10kn, smještaj na vrhu Sljemena sa skoro 60% popusta, posjećivali su najbolje zagrebačke restorane i jeli u pola cijene… Čak su i prali svoje automobile u pola cijene. I za razliku od sezonskih sniženja, ovi popusti dostupni su tijekom cijele godine.

nteresiranih kako bi se moglo kupovati s ogromnim popustima, najbolji je primjer popularnosti ovog koncepta.

Na tim stranicama Zagrepčani su kupovali karte za Cinestar kina za samo 10kn, smještaj na vrhu Sljemena sa skoro 60% popusta, posjećivali su najbolje zagrebačke restorane i jeli u pola cijene… Čak su i prali svoje automobile u pola cijene. I za razliku od sezonskih sniženja, ovi popusti dostupni su tijekom cijele godine.