Autor:
Tina Žagar /She.hr

Nikolina PišekZagrebački klub The Best sinoć je zapalila vruća revija ženskog i muškog donjeg rublja modne marke Goldenpoint. Na okrugloj rotirajućoj pozornice prekrasne manekenke prošetale su se i zavodljivo plesale odjevene u najnoviju kolekciju talijanskog proizvođača rublja. U pin-up stilu mačkasto su se kretale Vedrana Linardić, Antea Kodžoman i ostale manekenke agencije Talia models. Oko njih su atmosferu dodatno zagrijale plesačice u crnim trikoima i mrežastim čarapama poput domina dovodeći manekenke “u red”.

Muški modeli su simpatičnim izlaskom na pozornicu izvukli pokoji spontani pljesak, a i više nego nekoliko osmijeha od prisutnih dama. Savršeno pin-up iznenađenje na kraju bila je voditeljica Nikolina Pišek, koja je okružena plesačicama izašla u seksi korzetu s ružičastom lepezom od perja u rukama.

Reviju su znatiželjno promatrali brojni gosti među kojima glumica Marija Borić, TV lica Edita Misirić, Antonija Stupar Jurkin, Martina Podgorski, Mirna Maras, Ines Preindl, kolumnist i stilist Neven Ciganović, glazbenica Žanamari Lalić, grupa Feminem, fotografkinja Mara Bratoš, modna agentica Tihana Harapin Zalepugin, dizajnerski duo Boudoir te Luka Grubišić i brojni drugi.

Goldenpoint – najbolji saveznik u zavođenju

I žene i muškarci odavno su shvatili da donje rublje nije samo krpica skrivena ispod odjeće već odjevni predmet koji postaje njihova dobro skrivena tajna i najbolji saveznik u svakoj prilici.

Ono mora biti udobno, udovoljavati željama i situacijama u kojim se nađemo – od sporta, posla, zabave pa sve do vatrenih noći ispod plahte. Upravo iz tog razloga modna industrija prepoznala je donje rublje kao domenu koja u skladu s odjećom mora pratiti svjetske trendove od dizajna, oblika pa sve do odabira materijala. Talijanska modna marka rublja i kupaćih kostima Goldenpoint igra se zavodljivošću materijala i dizajna te se spremno predaje kupcima.

Ove sezone Goldenpoint je pripremio široku lepezu asortimana donjeg rublja, pidžama i čarapa iz ženskog, muškog i dječjeg programa kroz svoje podmarke – Phillipe Matignom, Sisi, Omsa, Golden Lady i Hue.

Phillipe Matignon

GoldenpointModni brand za odvažne i hrabre. Novom jesen-zima 2010/2011. kolekcijom svakoj ženi nudi sofisticiranu eleganciju i ženstvenost te mogućnost da izrazi i naglasi svoj osobni stil. Samouvjerene i pomalo odvažne žene neće oklijevati prilikom odabira ove modne marke. Modeli iz ove kolekcije odlikuju se posebnom izradom, romantičnim efektom čipke koji naglašavaju moć zavođenja. Samouvjerenost i senzualnost postiže se zavodničkom moći čarapa.

Sisi

Brand namijenjen mlađoj populaciji. Zavodljiv, ženstven i glamurozan posebnu pažnju posvećuje detaljima, a uključuje klasičnu i fashion kolekciju za mlade. Dinamična i mlada moderna žena predvodnica je ovog brand čiji krojevi savršeno otkrivaju sve prednosti, ali i skrivaju sve nedostatke.

Omsa

Ženstvenost pronalazi savršenog partnera u Omsa čarapama. Pomalo drski sexy glam look dominira ovom linijom. Odvažna i moćna žena koketira sa čipkom i svoju moć naglašava kontrastom crno – bijele boje.

Golden Lady

Mladenačka i dinamična kolekcija, daje osjećaj slobode, dizajnerina je za svaku prigodu. Najnovija kolekcija ističe se kolorističkim spektrom i krojem modela koji zadovoljava potrebe svake žene davajući joj osjećaj beskrajne udobnosti. Ove sezone modna igra postiže se kariranim uzorcima koji razigranim kombinacijama boja stvaraju šareni modni svijet.

Hue

Kolekcija namijenjena muškarcima svih uzrasta odlikuje se modernim i udobnim dizajnom kao i pomno odabranim prirodnim materijalima. Iako muškarci vole vidjeti lijepo rublje na svojim boljim polovicama, kada je u pitanju njihov odabir i tu su vrlo odlučni – lijepo, moderno i udobno. Upravo su u kolekciji Hue pronašli sve što im treba za dnevni, poslovni i sportski način života.

[nggallery id=248]