Prema informacijama koje se nalaze na službenim stranicama Turističke zajednice grada Zagreba, internacionalni portal “European Best Destinations” uvrstio je Zagreb u uži izbor najbolje europske destinacije 2015. godine.

Zagreb se nalazi u prestižnom društvu dvadeset destinacija za koje je od 20. siječnja do 10. veljače moguće glasati na internetskoj stranici www.europeanbestdestinations.org. Podsjetimo, Zagreb je prošle godine osvojio titulu druge najbolje europske destinacije iza grada Porta, a ispred atraktivnih turističkih “meka” poput Beča, Budimpešte, Milana, Madrida, Berlina i Rima.
Kako piše TZGZ, ono što se među glasovima za Zagreb prošle godine moglo razabrati jest oduševljenje turista prijateljskim okruženjem, ljepotom trgova i crkava, atmosferom i povoljnim cijenama.
Izuzetna marketinška vrijednost za gradove
Natjecanje koordinira europska neprofitna organizacija “European Best Destinations” sa sjedištem u Bruxellesu, a koja kroz partnerstvo s turističkim uredima promiče kulturu i turizam diljem Europe. Tako je prema studiji koju je za najbolju europsku destinaciju 2014. – grad Porto, provela nezavisna agencija “Cision”, marketinška vrijednost nagrade koja je prošlogodišnjem pobjedniku osigurala medijsku pokrivenost na europskoj razini procijenjena je na deset milijuna eura.
Naime, dobitnici te nagrade u svojim kampanjama i promidžbenim materijalima mogu koristiti logo najbolje europske destinacije, a također logotip ustupiti svojim javnim i privatnim partnerima. Uz to pobjednik dobiva profesionalno izrađen fotovodič i turistički vodič, čime se osigurava maksimalna vidljivost destinaciji ne samo u Europi nego i u čitavom svijetu. No, u tom natjecanju izvrsnosti ne dobiva samo destinacija koja je osvojila najveći broj glasova, nego i kandidati koji po izboru glasača uđu na ljestvicu Top 10, a ona je objavljena tijekom čitave tekuće godine na portalu European Best Destinations i njegovim glavnim društvenim mrežama.
Osim pobjednika, i te se destinacije mogu služiti logom najboljeg europskog odredišta, što pomaže jačanju i njihove prepoznatljivosti.
Izvor: Turistička zajednica Grada Zagreba