Kako vrijeme ili juri ili se posve sporo kreće, svejedno je, suvremeni hrvatski likovni umjetnik, Mladen Žunjić, slikar iznimno velike produkcije, nadahnuti autor niza ciklusa u ulju i akrilu na platnu velikog formata, sve dublje zaranja u istraživanje, produbljujući vlastita saznanja i moći i dosezima i boje i formata.
Nedavno je zaokružio rad na crnom, tamnom ciklusu akrila na ozbiljno velikom formatu platna, 110 x 100 cm, koristeći se isključivo crnom bojom koja tvori različite, misteriozne oblike, znakove na platnu.
Crnilo oblika, naizgled, posve jednostavnih kompozicija, ipak skriva u sebi tajanstvenu šifru, ključ za razumijevanje jednobojnog svijeta.
Čudesni znakovi, oznake, povezani i nepovezani, u kontaktu i izvan njega, gibajući i umireni, čvrsti i neprozirni, jednostavni i istodobno bolno složeni, do same granice nelogičnosti.
Žunjić eksperimentira s bojom i formatom platna, slobodno prepuštajući boju platnu i platno boji, u međusobnom djelovanju i utjecaju.
Na prvi pogled pred nama se odvija drama, oduvijek bliska i poznata čovjeku, podjela na bijelo i crno, na dobro i zlo, na svjetlost i tamu, na dan i noć, intenzivno crno na čistom bijelom.
Zagonetni crni ciklus akrila na platnu Mladena Žunjića nosi u sebi i neskrivene opominjujuće osjećaje, dodir sklone i li nesklone sudbine, trenutak sreće ili neopreza.
Vrlo zanimljiva likovna konstrukcija Mladena Žunjića, osebujna ideja i izvrsna realizacija.
Miroslav Pelikan