U utorak 19. svibnja, na poziv Regionalnog ureda Njemačke turističke zajednice, posjetili smo bavarski restoran Maximilian (Radnička cesta 37c, nasuprot Green Gold centra) te poslušali najvažnije karakteristike tematske kampanje NTZ-a za 2015. godinu, posvećenu tradiciji i običajima koji oblikuju sliku Njemačke kao poželjne turističke destinacije u inozemstvu.
Oslanjajući se na tri područja – “Njemačka na kulinarski način”, “Živa tradicija” te “Umjetnost i rukotvorine”, kampanja povezuje pozitivnu, modernu sliku Njemačke kao turističke destinacije sa živom, autentičnom tradicijom i njezinom ukorijenjenošću u današnjem društvu.
Najpopularnija destinacija među Hrvatima
U Hrvatskoj kao najvećem izvornom tržištu regije, Njemačka je kao turistička destinacija u prošloj godini sa 770.000 putovanja ostvarila nevjerojatan tržišni udio od 27% i time potvrdila apsolutno prvo mjesto kao jedna od najpopularnijih međunarodnih destinacija među Hrvatima.
Pozdravni govor održao je Valentin Gescher, voditelj djela za gospodarstvo u Veleposlanstvu Savezne Republike Njemačke u Zagrebu, dok je godišnju temu promocije Njemačke turističke zajednice predstavila Tijana Đuričić, PR menadžer Regionalnog ureda Njemačke turističke zajednice za Bosnu i Hercegovinu, Bugarsku, Hrvatsku, Crnu Goru, Rumunjsku i Srbiju.
Njemačku. Ovom smo usmjerenom kampanjom namjerno stavili naglasak na već tradicionalno jak segment gradskog turizma, koji je i do sada privlačio natprosječno visok broj inozemnih turista. Seoska su područja već danas zaslužna za oko 22% inozemnih turista u Njemačkoj. Imajući na umu aktualni trend izvornih vrijednosti i autentičnosti, temom ‘Tradicija i običaji’ promoviramo turistički razvoj seoskih područja i time intenzivno pozicioniramo Njemačku kao tradicionalnu turističku destinaciju”, izjavila je Petra Hedorfer, predsjednica Upravnog odbora Njemačke turističke zajednice.
Nakon službenog prezentacijskog dijela prisutni mediji imali su priliku kušati tradicionalne njemačke delicije zaokružene prigodnim ambijentom u ovom vrlo simpatičnom bavarskom restoranu.