Autor:
Sanja Knjaz
[email protected]


Po građevinsku i lokacijsku dozvolu građani se moraju uputiti u Gradski ured za prostorno uređenje, graditeljstvo, izgradnju, komunalne poslove i promet. Taj ured odlučuje i o postavljanju terasa ugostiteljskih objekta na javnim površinama, a postavljanje nadstrešnica za javni gradski prijevoz, održavanje javne rasvjete, postavljanje reklama i klima-uređaja, ali i plaćanje komunalne naknade te kazni za nepravilno vođenje kućnih ljubimaca također su u nadležnosti tog megaureda.

Davor Jelavić (foto: Siniša Kosić /Medijska mreža)– Zadovoljni smo suradnjom s građanima. Zahtjeve za građevinske i lokacijske dozvole, primjerice, rješavamo u najkraćem mogućem roku, sad je to uhodana procedura i nema čekanja – ističe pročelnik Davor Jelavić.

Ako želite da sve teče glatko pri izdavanju građevinske dozvole za gradnju kuće, morate predati dokaz da imate pravo graditi na određenoj nekretnini, glavni projekt u četiri primjerka, s potvrdama kad je to određeno, potvrdu o nostrifikaciji i popis stranaka.

Ovih dana Ured najviše posla ima s izdavanjem dozvola za terase kafića. Zbog krizne godine i zakona o pušenju, gradski su oci donijeli Pravilnik o izmjenama Pravilnika koji određuje kriterije za zakup i naknadu javnih površina. Naknada je 2009. smanjena u odnosu na 2008. godinu 30 posto. To znači da će i ove godine smanjena naknada privući više novca u gradsku blagajnu. Lani je Grad od te stavke uprihodovao oko 7,4 milijuna kuna. Koliko će tko za terasu morati platiti, ovisi o zoni u kojoj je terasa, površini koju zauzima i vremenu u kojem se koristi. Ove godine dopušteno je zauzimanje parkirališnih mjesta, ali i postavljanje ograda oko tih terasa. Iako se tako s jedne strane gradska blagajna puni, građani se žale da su im sad u centru grada zatvoreni mnogi nogostupi.

[nggallery id=85]

[poll id=”21″]