Već godinu dana projekt Kreativna Hrvatska donosi rukotvorcima priliku za promociju u izlozima jedne od vodećih hobby&art trgovina u Hrvatskoj, Puls hobby & art store u King Crossu, Zagreb.
Naime, u tijeku je sedmi krug projekta osmišljenog kao podrška kreativcima koji svakodnevno stvaraju proizvode i bore se za svoje mjesto pod suncem.
Cilj projekta je promocija kreativaca iz cijele Hrvatske koji nemaju svoje izložbeno – prodajne prostore, a imaju svoje obrte, tvrtke ili registrirane radinosti te im omogućiti da se predstave široj javnosti i opstanu unatoč konkurenciji crnog tržišta.
Idejna začetnica projekta je Natalija Borčić, vlasnica Puls hobby&art storea, koja uz pomoć svojih djelatnica među brojnim prijavljenima bira one koji će sudjelovati.
Zainteresirani se prijavljuju putem Facebook stranice Kreativna Hrvatska i izlažu tijekom dva mjeseca.
U ovom krugu do 3. svibnja u izlogu Puls hobby&art storea moći će se vidjeti i kupiti proizvodi Ivane Štrosar – Sretni kutak by Ivana, Jasenke Mijoš – Unique Design, Marine Potesak – Mazulo i Jasmine Vlaisavljević Bunjevac – Vigsha svijeće.
S obzirom na to da su dosadašnji izlagači zahvaljujući sudjelovanju u ovom projektu primijetili znatno veću posjećenost svojih društvenih mreža, zadnja dva kruga biraju se i izlagači za virtualno predstavljanje.
Danijela Ninić – Cvjetni Put, Gordana Goga Kraljić – Decoupage G-dar, Kristina Jaranović – Flower Children by Kristina Jaranović i Željka Ivanović – Željkine kućne čarolije tijekom iduća dva mjeseca predstavit će se putem Facebook grupe Kreativna Hrvatska koja iz mjeseca u mjesec broji sve više pratitelja.
U proteklih godinu dana u sklopu projekta Kreativna Hrvatska predstavljeno je ukupno 34 rukotvoraca, kreativnih i vrijednih ljudi koji svakodnevno traže svoje mjesto na tržištu, a svi redom ističu kako im je projekt donio veću vidljivost na društvenim mrežama i veći broj narudžbi.
„Sudjelovanjem u šestom krugu hvalevrijednog projekta, ne samo da sam dobila uvijek dobrodošao vjetar u leđa i priliku za izlaganjem u Pulsu, nego i promociju na društvenim mrežama te snažnu zajednicu kreativaca koji si međusobno pomažu idejama i savjetima vezanim uz tekuće poslovanje. Kad ste mali poduzetnik, kreativac koji sam izrađuje svoje proizvode i sami u svom poslu, bez obzira na podršku obitelji i prijatelja, nedostaje vam taj neki vaš kolektiv koji vas razumije i točno zna što prolazite. To sam sve dobila sudjelovanjem u projektu Kreativna Hrvatska i puna sam ideja za dalje“, izjavila je Anamaria Rieger.