Četvrti krug projekta Kreativna Hrvatska počeo je 12. kolovoza u King Crossu Zagreb.

Riječ je o projektu osmišljenom kao podrška kreativcima koji svakodnevno stvaraju svoje proizvode, a bore se za svoje mjesto pod suncem.

Cilj projekta jest promocija kreativaca iz cijele Hrvatske koji nemaju svoje izložbeno – prodajne prostore, a imaju svoje obrte, tvrtke ili registrirane radinosti te im omogućiti da se predstave široj javnosti i opstanu unatoč konkurenciji crnog tržišta.

Idejna začetnica projekta je Natalija Borčić, vlasnica jedne od vodećih hobby&art trgovina u Hrvatskoj, Puls hobby&art, u čijim se vitrinama izlažu proizvodi odabranih kreativaca.

Naime, kandidati se biraju putem Facebook stranice Kreativna Hrvatska te imaju priliku dva mjeseca svoje proizvode izlagati u Puls hobby&art storeu, u zagrebačkom King Crossu.

Do 11. listopada u ovom krugu izlažu Andreja Dević, Ad Art, Katarina Podvorec i Nikolina Ninna Jerkovic, Woolla, Martina Slukić-Palinkaš, Svaštarija by Fayterica, Nataša Kovačević, RadiOna i Petra Mužic, Peps Clay.

Već u prvih tjedan dana od izlaganja rukotvorci su primijetili znatno veću posjećenost njihovih društvenih mreža što je, između ostalog i cilj ovog projekta.

U proteklih šest mjeseci predstavljeno je 13 rukotvoraca, kreativnih i vrijednih ljudi koji svakodnevno traže svoje mjesto na tržištu, a svi redom ističu veću vidljivost na društvenim mrežama i veći broj narudžbi koji im je projekt Kreativna Hrvatska donio.