Autor:
www.zgh.hr/Online-Zagreb.hr


Povjerenstvo za zaštitu potrošača Zagrebačkog holdinga zaprimilo je u proteklih šest mjeseci tridesetak reklamacija građana. Najčešće pritužbe su na prekomjernu potrošnju vode, a u korist potrošača riješeno ih je 14, s time da varira postotak otpisa prekomjerne potrošnje.

– Nezadovoljni potrošač svakako treba prvenstveno pisanim putem zatražiti objašnjenje od davatelja usluge na koju se žali i treba platiti nesporni dio. Od davatelja usluge treba dobiti odgovor u roku 15 dana od dana primitka prigovora. Dok je potrošač u žalbenom postupku ne smije mu se isključiti javna usluga. Kada dobije odgovor, u slučaju da je potrošač nezadovoljan može se požaliti Povjerenstvu za reklamacije potrošača koje mora donijeti odluku u roku 30 dana od dana primitka žalbe – rekao je Tomislav Lončar, član Povjerenstva za zaštitu potrošača Zagrebačkog holdinga koje je formirano u rujnu prošle godine i tajnik Hrvatske udruge za zaštitu potrošača.

Povjerenstvo ima sedam članova i sedam zamjenika (dva člana i dva zamjenika predlažu udruge za zaštitu potrošača) i u pravilu ima sjednice svaki mjesec. Odluke se donose konsenzusom, odnosno ako se konsenzus ne postigne svaki član povjerenstva može dati izdvojeno mišljenje. Podnositelji pritužbi do sada se nisu odazivali pozivima na sjednice Povjerenstva, iako Pravilnikom o radu imaju takvu mogućnost. S obzirom da su neke reklamacije upućene prije nego što je ovo drugostupanjsko tijelo za pritužbe korisnika osnovano, građani su na odgovor se dulje čekali.

Kako ističe Tomislav Lončar, dobro je da je Zagrebački holding objedinio sve davatelje usluga u jedno Povjerenstvo te svakako potrošači trebaju ostvariti to svoje pravo kada to smatraju potrebnim.

Građani se Povjerenstvu mogu obratiti na adresu – Zagrebački holding d.o.o., Ulica grada Vukovara 41, n/r tajnice Povjerenstva, Katarina Pavičić.