hotel Antunović (Foto: www.poslovniturizam.com)PoslovniTurizam.com prvi je online vodič hrvatskog kongresnog i poslovnog turizma, jedne od najprofitabilnijih i najbrže rastućih grana turizma koja je Hrvatskoj u 2009. godini donijela više od 220 milijuna kuna.

Portal Poslovni Turizam svojevrsni je informacijski “one-stop-shop” kongresne industrije, s cjelovitim i detaljnim pregledom ponude kongresnih prostora, specijaliziranih turističkih i event agencija te vezane uslužne industrije kao što su catering, prevođenje ili najam kongresne opreme. Važnost projekta su prepoznali i podržali Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i TZ Grada Zagreba.

– Portal će uvelike koristiti organizatorima bilo kojeg oblika poslovnih događanja jer omogućuje brzu i efikasnu pretragu kongresnih prostora, štedi vrijeme poslovnom čovjeku te potiče stvaranje poslovnih suradnji između sudionika ovog brzo rastućeg oblika turizma. Internet je izvrstan alat za promociju hrvatskih kongresnih kapaciteta, stoga najavljujemo pokretanje portala i na engleskom jeziku početkom iduće godine, kako bi ponuda domaćih kapaciteta bila dostupna stranom tržištu,- rekao je Darko Ševa, voditelj projekta PoslovniTurizam.

predstavljanje portala Poslovni turizamZlatan Muftić, voditelj Kongresnog ureda pri TZGZ, pozdravio je privatnu inicijativu Centra za poslovni turizam:

– Web stranice PoslovniTurizam.com, posvećene kongresnoj industriji zaslužuju sve pohvale. Iscrpne i informativne, postat će neizostavan alat organizatorima poslovnih skupova i drugih događanja u Hrvatskoj.

Muftić je dodao kako se Zagreb potvrđuje kao vodeća hrvatska kongresna destinacija, povećavši svoj udio u ukupnom broju održanih skupova u Hrvatskoj s 45,9 posto u 2009. na 47,7 posto u 2010. godini (podaci za razdoblje siječanj-lipanj).

Ivan Liović, direktor prodaje hotela Antunović, predstavio je najveći kongresni centar u Hrvatskoj koji je samo u prošloj godini koristilo oko milijun gostiju. Oduševljen je internetskim projektom jer pruža nove mogućnosti.

– U vremenu gospodarske recesije, kada gost više ne dolazi sam, nego se za njega treba itekako potruditi, prodajni i marketinški pristup hotelijera također zahtijeva prilagodbu novonastalim uvjetima. Upravo nam internet pruža brojne nove mogućnosti promocije poslovanja i komunikacije s ciljnim tržištima. Stoga sam siguran da će Poslovni Turizam, web portal koji će ciljano pratiti kongresnu i poslovnu industriju, donijeti novu vrijednost korisnicima, ali i hrvatskom turizmu u cjelini,- rekao je Liović.

naslovnica portala Poslovni turizam