U Tehničko veleučilište u Zagrebu stiže jedan odnajzanimljivijih marketinških stručnjaka današnjice, prof. dr. sc. Luiza Moutinha i održat će predavanje pod naslovom: „Future quest – technowave, bioscience and cognitive neuroscience“.


Predavanje na engleskom jeziku održat će se u utorak 25. listopada 2016. s početkom u 10.15, u Maloj dvorani Pučkog otvorenog učilišta, Zagreb, Ulica grada Vukovara 68.

Na predavanju će govoriti o tehnološkim trendovima i izazovima koji dolaze te vrlo vjerojatnom sljedećem tehnološkom valu i njegovim implikacijama na marketing i menadžment. „Danas razdvojeni – tehnologija, marketing i neuroznanost već sutra će biti potpuno integrirani u svakodnevnicu“ –  ističe profesor Moutinho.

Luiz Moutinho  je redoviti profesor na Poslovnoj školi Dublin City University, Irska, gdje je uspostavio BioMarketing and Futures Research program – prvi takvog sadržaja u svijetu. Osnivač je te donedavni predstojnik Katedre za marketing na Sveučilištu u Glasgowu, redoviti i gostujući profesor i predavač iz područja marketinga na brojnim sveučilištima, poslovnim školama te u globalnim kompanijama, s bogatim iskustvom u edukaciji menadžera. Objavio je 25 knjiga te je nositelj brojnih priznanja za odličnost na području znanstvenih istraživanja dobivenih u SAD, Velikoj Britaniji i Portugalu.

“Ovakva predavanja su odličan primjer kako je moguće istovremeno doprinijeti profesorima i studentima te zajednici u cijelom Profesori ostvaruju kontakte s kolegama iz inozemstva te otvaraju mogućnosti suradnje na istraživačkim projektima dok studenti dobivaju znanja koja nisu u standardnim programima nastave. Istovremeno s obzirom na to daje predavanje otvoreno za javnost nova znanja nastala na akademskim institucijama šire se i izvan istih te pozitivno utječu na društveno blagostanje” izjavila je dekanica dr.sc. Slavica Ćosović Bajić, izv.prof.