U petak 17. travnja, na Danima komunikacija – središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja dodijeljene su prestižne Croatia Effie nagrade za najučinkovitije oglasne kampanje tijekom proteklih godinu dana.
Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Franck, Imago reklamna agencija kao primarna agencija i medijska agencija Unex Media za kampanju “CROmpiri”. Zlatom su nagrađene i kampanje “Došli smo ostaviti trag”, Zagrebačke pivovare, primarne agencije BBDO Zagreb i medijske agencije Universal McCann te kampanja “Tajna nestalih čarapa” tvrtke Saponia koja je nastala u suradnji s Imago reklamnom agencijom i agencijom 1i0.
Svakako treba spomenuti kako je najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja po osvojenim nagradama Imago reklamna agencija s osvojenim Grand Prixom, dvije zlatne i jednom srebrnom nagradom, a slijede agencije BBDO Zagreb s jednim zlatom i srebrom te McCann Erickson s osvojenim srebrom i broncom.
O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2015 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama odlučivao je stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj – predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s Dariom Vrabecom iz Leda.
