Foto: PRESS Ashley-and-journalistsAgencija Dhar media i Touristar.TV jučer su započeli snimanje turističkog serijala Discover Croatia – Exploring Route i time još jednom odlučili naglasiti prirodno i kulturno bogatstvo Hrvatske.

Naime, radi se inovativnom pristupu predstavljanja lijepe naše i to kroz oči pet stranih novinara koji će tijekom svojeg putovanja sve zainteresirane zasipati zanimljivim blogovima i pričama sa snimanja.Voditeljica serijala poznata je novinarka Ashley Colburn koja je angažirana baš radi svoje ljubavi te radi inicijative u promociji Hrvatske, a mi smo ovoga puta pričali s direktoricom Dhar medie Leom Brezar.

Za početak, koji je cilj ovog projekta?

Cilj projekta je prije svega promocija naše lijepe zemlje putem društvenih mreža. Online mogućnosti neograničene su, brzo djelovanje je nužno, promjena smjera kampanje lako izvediva, a ono što je ogroman prioritet ispred ostalih medija je dijeljenje sadržaja. To je bio i razlog zašto je projekt podržan od strane Turističkih zajednica diljem zemlje.

Pet stranaca, sa sasvim različitim životnim stilovima, nepripremljeni na ljepote naše zemlje i na iskustva koja će ih dočekati pisat će i svoje blogove na web stranici Touristar.TV-a. Nakon što cijela priča završi, imat ćemo vlastite ambasadore koji će ovu lijepu priču moći ponijeti izvan granica naše zemlje.

Na koji ćete način predstaviti zemlju i koja je uloga gostujućih novinara?

Hrvatska će biti predstavljena kroz svoje najveće attribute: povijest, kulturu, baštinu, prirodu i gastronomiju. Nije nam cilj samo pričati kako smo krasna destinacija već je cilj bio pozvati pet novinara/turista i omogućiti im da sve osjete sami. Organizirali smo im pregršt aktivnosti, pobrinuli se za njihov smještaj u nekim od najljepših hotela i spremili im mala iznenađenja. Mala doza humora, uvijek dobro dođe.

Otkuda ideja o Touristar.TV-u?

Dhar media je osmislila projekt Touristar čiji je slogan ‘Gdje mjesta i okusi čine razliku’. Prva komunikacija s ciljanom skupinom bila je kroz dva izdanja knjige koja je sadržavala najbolje brendove hrvatskog turizma, no kako je knjiga ipak kanal koji je imao mali doseg, tako samo se okrenuli internetu i dodali si sufiks TV. Za pokretanja web Tv kanala potrebni su vam i adekvatni sadržaji stoga smo započeli sa svojom produkcijom – ‘Iza kamere’ s Ashley Colburn što nam je dalo pravi uvid što ljepote Hrvatske mogu učiniti pojedincima – u njenom slučaju radi se o zaljubljivanju. Nakon te suradnje rodio se Discover Croatia – Exploring Route projekt. Pet novinara blogera, 23 dana na raznim lokacijama u Hrvatskoj.

Na koji način ste odabrali lokacije za snimanje?

U suradni s Turističkim zajednicama diljem Hrvatske stvarao se scenarij našeg šoua. Ipak su domaćini ti koji najbolje znaju sve skrivene zakutke svoga kraja. Tako su nam upotpunili postavljeno i razveselili nas svojim prijedlozima. Kada se radi o turizmu, ideja koju zastupamo je ideja sinergije. U slučaju Discover Croatia vidjeli smo da svi uključeni u ovaj projekt jednako razmišljaju i djeluju: dali su apsolutno sve od sebe i sve je dogovoreno.

U početku, kada smo osmislili projekt ideja je bila da se krene s dvije rute: Kontinentalnom i Jadranskom. No zbog nedostatka sredstava krenuli smo s manje kontinenta. Iako se već za iduću godinu sprema nova sezona, sa sadržajem kojem neće izostati navedeno.

Gdje će se moći vidjeti snimljeni materijali?

Snimane materijale moći ćete pogledati na www.touristar.tv, nakon produkcije, no do tada smo spremili i neke sirove materijale, malo obrađene koje snima naša GoPro kamera, opet ‘Iza kamere’ koje planiramo šerati na društvenim mrežama na svojim profilima: Facebook, Google+, You tube, Twitter i Pinterest.

Raspored snimanja u cijelosti možete vidjeti na web stranici www.touristar.tv.

Tatjana Gržan/ she.hr