Početna Novosti Objavljen program Dana komunikacija

Objavljen program Dana komunikacija

Dana 19. ožujka napokon je objavljen kompletni program trećeg izdanja Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja koji će se od 16. do 19. travnja održati u u hotelu Lone u Rovinju. Tijekom tri festivalska dana, više od 15 predavača svjetskog kalibra – lidera i vizionara marketinške industrije, ponudit će uvid u nove trendove i prikazati najbolja svjetska ostvarenja u online i offline oglašavanju u protekloj godini.


Posebno se ističe zvijezda predavač David Shing, poznatiji kao Shingy, digitalni vizionar iz New Yorka koji već godinama učinkovito pronalazi nove prilike za biznis kada je riječ o budućnosti interneta, najnovijim digitalnim trendovima i sve razvijenijem digitalnom okruženju. Budući da se marketing sve više okreće nhumaniziranom pristupu u kojem je nova valuta pažnja, mjerena vremenom i angažmanom, Shing će održati predavanje pod nazivom “The Connected Human” i najaviti što nas sljedeće očekuje na digitalnom putovanju.

Direktorica programa festivala Dunja Ivana Ballon istaknula je ključne okosnice ovogodišnjeg programa. “Prvi dan rezervirali smo za neke od najboljih predavača s najvećih svjetskih festivala poput Cannes Lionsa i Eurobesta, dok drugi dan dovodimo lidere svjetske marketinške industrije, uključujući globalne brand direktore i direktore digitalnih odjela oglašivača poput adidasa i Nestléa koji upravljaju izuzetno velikim i zahtjevnim budžetima i resursima”

Program Dana komunikacija uključuje i dodjele četiriju strukovnih nagrada za najbolja ostvarenja u hrvatskoj oglašivačkoj industriji. Tako će se 17. travnja održati dodjela Effie nagrada, a 18. travnja dodjela IdejaX, IdejaXica i MIXX-a.

Detaljan program Dana komunikacija i ostale informacije o festivalu mogu se pronaći na web stranicama www.danikomunikacija.com 

Objavljen program Dana komunikacija
David Shing