Dana 19. ožujka napokon je objavljen kompletni program trećeg izdanja Dana komunikacija, središnjeg nacionalnog festivala oglašavanja koji će se od 16. do 19. travnja održati u u hotelu Lone u Rovinju. Tijekom tri festivalska dana, više od 15 predavača svjetskog kalibra – lidera i vizionara marketinške industrije, ponudit će uvid u nove trendove i prikazati najbolja svjetska ostvarenja u online i offline oglašavanju u protekloj godini.
Posebno se ističe zvijezda predavač David Shing, poznatiji kao Shingy, digitalni vizionar iz New Yorka koji već godinama učinkovito pronalazi nove prilike za biznis kada je riječ o budućnosti interneta, najnovijim digitalnim trendovima i sve razvijenijem digitalnom okruženju. Budući da se marketing sve više okreće nhumaniziranom pristupu u kojem je nova valuta pažnja, mjerena vremenom i angažmanom, Shing će održati predavanje pod nazivom “The Connected Human” i najaviti što nas sljedeće očekuje na digitalnom putovanju.
Direktorica programa festivala Dunja Ivana Ballon istaknula je ključne okosnice ovogodišnjeg programa. “Prvi dan rezervirali smo za neke od najboljih predavača s najvećih svjetskih festivala poput Cannes Lionsa i Eurobesta, dok drugi dan dovodimo lidere svjetske marketinške industrije, uključujući globalne brand direktore i direktore digitalnih odjela oglašivača poput adidasa i Nestléa koji upravljaju izuzetno velikim i zahtjevnim budžetima i resursima”
Program Dana komunikacija uključuje i dodjele četiriju strukovnih nagrada za najbolja ostvarenja u hrvatskoj oglašivačkoj industriji. Tako će se 17. travnja održati dodjela Effie nagrada, a 18. travnja dodjela IdejaX, IdejaXica i MIXX-a.
Detaljan program Dana komunikacija i ostale informacije o festivalu mogu se pronaći na web stranicama www.danikomunikacija.com