Zagrebačko adventsko Fuliranje odnosno ‘najbolji adventski provod u srcu Europe’ kako ga opisuju inozemni mediji ove sezone u Kurelčevoj ulici zasigurno je bila najbolja destinacija zabave svih Zagrepčana i njihovih gostiju.

Ove godine Fuliranje se predstavilo i jedinstvenim konceptom „Putovanje oko svijeta“. Naime, 40 dana bilo nam dovoljno da obiđemo 14 gradova i upoznamo 14 različitih kultura. Svaki tjedan predstavio nam se drugi grad i upoznao nas sa svojom gastronomijom, kulturom i glazbom.  Bila je to prilika da otputujemo kroz neke od najatraktivnijih i najzanimljivijih svjetskih metropola poput New Yorka, Londona, Firence, Istanbula, Mexica, Pariza, Berlina, Barcelone i grada budućnosti Metropolisa. U svakoj svjetskoj metropoli Heineken kao najpoznatije pivo na svijetu bio je idealan partner za osvježenje u kojem su uživali svi putnici na ovom putovanju.

Ova avantura započela je u hladnoj Moskvi, gdje se nakon vodke i borša, selila u grad ljubavi Pariz, gastronomske užitke Firence, skijanja u Schladmingu do James Bond party u kraljevskom gradu Londonu.  Ovo putovanje omogućili su brojni prijatelji i partneri Fuliranja koji su posjetiteljima omogućili razne pogodnosti, tako Cineplexx City Center one East, Zagreb je posjetiteljima omogućio sustet sa StarWars likovima (borbu svjetlosnim mačevima) i nagradio ih kino voucherima.

Turistička agencija Atlas posjetitelje je nagrađivala aranžmanima za skijanje te popustima na aranžmane za putovanja.

Metro kao svjetski gourme partner pomogao je da spremanje svih gastro užitaka bude ukusno i slasno, dok Badel 1862 dokazao je da su domaća piće omiljena u svim svjetskim metropolama.

Dok je Kurelčeva ulica bila rezervirana za zabavu, na čijoj su pozornici pjevali i gostovali razni glazbenici poput Kristijana Beluhana, Ane Opačak, DJ Bizzo i Phat Philli i brojnih drugih, Tomićeva ulica bila je više usmjerena na shopping i između ostalog imala u ponudi kreativne Croots proizvode. Također u organizaciji djeca.hr u Kurelčevoj i Tomićevoj ulici kroz prosinac bile su organizirane predstave, radionice i zanimljivosti za najmlađe posjetitelje Fuliranja.

Ove godine Fuliranje slavi i svoj 4 rođendan, 40 dana bilo je potrebno da se obiđe 14 svjetskih metropola kroz koje je profuliralo preko 300.000 gostiju. Posjetitelji nisu morali brinuti imaju i dovoljno gotovine jer je MasterCard pripremio posebne pogodnosti za kartično plaćanje, 10% popusta na MasterCard plaćanje i 15% na beskontaktno plaćanje MasterCard i Maestro karticama.

Ove godine na 4. rođendan Fuliranje je dočekalo i svog milijuntog gosta.

Fuliranje posebno zahvaljuje TZ Grada Zagreba što je prepoznala i poduprla važnost ovih projekata što je sve pridonijelo da je upravo zagrebački advent ove godine proglašen najboljim u Evropi.

Bilo je to nezaboravno putovanje koje nas je mirisima, okusima, performansima, gastro i eno doživljajima odvelo na nezaboravno putovanje zvano Fuliranje.