Kulturno-turistička ponuda Zagreba krajem prošlog tjedna obogaćena je multifunkcionalnim dizajnerskim centrom posvećenom promociji i afirmaciji hrvatskog dizajna. U petak 13. ožujka u 19 sati, Croatian Design Superstore otvorio je svoj stalni prostor u Martićevoj 4 objedinivši na gotovo 300m2 ponudu najboljeg hrvatskog dizajna, prateće edukativne, kreativne i promotivne aktivnosti te jedinstvenu ugostiteljsku ponudu.

Croatian Design Superstore koncipiran je kao kulturno-ekonomska platforma za zagovaranje i tržišno osnaživanje hrvatskog dizajna. Okosnicu platforme, reprezentativnu prodajnu izložbu hrvatskog dizajna, čini selekcija najboljih primjeraka proizvoda s visokom dodanom vrijednošću, dizajniranih u Hrvatskoj, bilo da je riječ o maloserijskim, obrtničkim, manufakturnim ili industrijskim proizvodima. Odabir je sastavljen prema kriterijima izvrsnosti u dizajnu, a uzima u obzir kvalitetu proizvoda u cjelini. Aktualni odabir proizvoda, među kojima su i mnogi dobitnici uglednih svjetskih nagrada za dizajn, čini 130 proizvoda i proizvodnih serija, kroz koje je zastupljeno više od 150 autora i autorskih kolektiva te u čijoj proizvodnji sudjeluje više od 100 poslovnih subjekata.

Osim stalne prodajne izložbe najboljeg dizajna kao središnjeg sadržaja, u suradnji s domaćim kompanijama i institucijama u okviru platforme planiraju se i brojne komplementarne programske aktivnosti koje promoviraju dizajn i dizajnere, educiraju o strateškoj uporabi dizajna te podupiru stvaranje branda hrvatskog dizajna.

Što očekuje posjetitelje?

Na svojoj zagrebačkoj adresi u Martićevoj 4, u prizemlju zgrade poznate kao Kuća Deutsch, Croatian Design Superstore na 300m2 predstavlja proizvode od oko 150 hrvatskih dizajnera. Maloprodajna ponuda bit će nadopunjena komplementarnim programskim aktivnostima od kojih se izdvajaju promocije novih proizvoda, kreativne radionice usmjerene na osmišljavanje novih suvenira, reinterpretaciju lokalnih obrta, razvoj autentičnih proizvoda tradicionalnim tehnikama, uz uključivanje lokalnih obrtnika i proizvođača.

Store je pokrenut u ljeto 2014. u formi putujućeg pop-up shopa najprije u Zadru, a potom i u Dubrovniku, s ciljem da dugoročno promovira i tržišno osnažuje hrvatski dizajn. Pored središnjeg i stalnog prostora u Zagrebu, Croatian Design Superstore će istovremeno gostovati u drugim gradovima u zemlji i inozemstvu.

Croatian Design Superstore
Foto: Domagoj Kunić; Croatian Design Superstore Facebook Page

 

1 Komentar