Arena Centar, lider na tržištu shopping centara i omiljena destinacija za shopping i zabavu, u posljednjih četrnaest godina profilirao se kao nezaobilazna destinacija koja se ističe jedinstvenom ponudom trgovina, vrhunskom zabavom te iznimnom arhitekturom. Ključ uspjeha Arena Centra je kontinuirano stvaranje novih vrijednosti kako bi zadovoljili potrebe potrošača i posjetitelja, a istovremeno stvarali nove trendove u retailu. Ove godine najavljuju značajne novosti koje će dodatno unaprijediti ponudu, poslovanje i iskustvo posjetitelja.
Arena Centar nastavlja kontinuirano unapređivati svoje poslovne procese, pažljivo prateći potrebe posjetitelja s ciljem stalnog razvoja ponude i cjelokupnog iskustva boravka. Nedavno je započelo opsežno uređenje prostora s naglaskom na proširenje prodajnih površina, implementaciju novih i modernizaciju postojećih koncepata. Zona obuhvata radova iznosi 20.000 m², a rezultat će biti novi i znatno poboljšani postojeći formati. U sklopu tih promjena, food court će biti premješten na drugi kat centra te smješten u suvremen, moderno dizajniran prostor koji će dodatno obogatiti gastro ponudu i pružiti posjetiteljima novo gastro iskustvo u shopping centrima. Strateško premještanje Food Courta omogućit će revitalizaciju drugog kata i osigurati punu funkcionalnost cijelog centra kao moderne i vibrantne destinacije koja svim posjetiteljima nudi najbolje shopping iskustvo na tržištu.
Osim preseljenja food courta, Arena Centar nastavlja širiti svoju ugostiteljsku ponudu – nedavno je otvoren Good Food, a krajem godine očekuje i otvorenje KFC Drivea u Arena Parku te novi koncepti u relociranom Food Courtu.
Kao dio nadolazećih promjena, nedavno su otvorene i nove trgovine Boss, Hugo i Paramount, koje su predstavile najnovije kolekcije namijenjene ljubiteljima sofisticiranog i minimalističkog dizajna te su savršeno usklađene s profilom ciljne publike Arena Centra.
Od noviteta, posebno se ističe dolazak Notina koji odabirom Arena Centra kao lokacije za svoj prvi prodajni prostor u zemlji, potvrđuje strateški značaj centra i prepoznaje ga kao idealno mjesto za ulazak na hrvatsko tržište. Ovo otvorenje predstavlja važan iskorak u razvoju beauty segmenta i dodatno učvršćuje poziciju Arena Centra kao nezaobilazne shopping destinacije.
U Arena Parku otvorena je Links trgovina, specijalizirana za tehnologiju, koja nudi širok asortiman IT proizvoda – od gaming opreme do pametnih telefona i prijenosnih računala, te Bipa , jedna od na najpopularnijih drogerija u Hrvatskoj, na čijim policama se može pronaći širok asortiman proizvoda.
„U Arena Centru ne samo da obnavljamo prostor i koncepte – stvaramo novo iskustvo i nove vrijednosti. Uz nove trgovine, preuređene prostore i inovativne sadržaje, želimo da svaki posjetitelj doživi Arena Centar kao mjesto koje uvijek nudi nešto novo i uzbudljivo. Prvi put smo proširili i renovirali Arena Centar 2018. godine, dajući našim posjetiteljima opcija za kupovinu i zabavu. U 2019. otvorili smo Arena Park i time dodatno proširili našu ponudu te sinergijom Arena Centra i Arena Parka stvorili destinaciju na kojoj posjetitelji mogu naći sve na jednom mjestu. Sada, ulazimo u novu fazu, gdje naš cilj nije samo širiti prostor, već unijeti svježinu, inovativne koncepte i dovesti na tržište nove brendove koji će svakodnevne posjete učiniti još kvalitetnijima. Ovo je odraz naše posvećenost stalnom unapređenju svakog aspekta našeg centra i još boljeg iskustva za posjetitelje“ izjavili su iz Arena Centra.
Promjene su u Arena Centru krenule već početkom ove godine, kada je preuređena C&A trgovina koja pruža još ugodniji doživljaj kupovine, dok su Palmers, Intimissimi, Ghetaldus Optika, Zlatarna Celje i dm osvježili svoje trgovine. Za najmlađe posjetitelje, dječja trgovina Froddo preseljena je na novu, atraktivniju lokaciju na prvom katu centra, dok je ponuda za dom obogaćena preseljenjem trgovine Vitapur u veći prostor. Under Armour se također preselio na novu lokaciju te prezentirao osvježeni koncept, očekuje se otvorenje Footballmanie i velika unaprijeđenja u sportskom clusteru, te proširenje i preuređenje Zare, omiljene modne trgovine.
U sklopu spomenutih napora, lansirana je i loyalty aplikacija Arena SPOT, koja je već privukla značajan broj korisnika, pružajući dodatnu vrijednost posjetiteljima. Također, unaprijeđen je i moderniziran program Poklon kartica Arena Centra, čime se dodatno poboljšalo korisničko iskustvo.
Ove promjene dodatno doprinose kvalitetnijem i ugodnijem shopping iskustvu, stvarajući još privlačnije okruženje za posjetitelje Arena Centra.
O Arena Centru: Arena Centar je više od 14 godina nezaobilazna destinacija za shopping i zabavu u Zagrebu i širem okruženju. S gotovo 200 trgovina, Arena Centar je vodeći centar zabave, mode i ljepote, dok Arena Park nudi pristupačne brendove koji savršeno nadopunjuju bogatu ponudu. Arena Centar je ključni projekt NEPI Rockcastle grupacije, vlasnika 60 nekretnina u 8 zemalja jugoistočne Europe.