Od 3. do 6. lipnja, u Parizu je održan prvi europski festival turističke promocije pod nazivom “Tourism&Strategy” u okviru kojeg su dodijeljene nagrade za najbolje projekte turističke promocije u Europi.

Hrvatska mobilna aplikacija za turiste “Zagreb Be There” osvojila je nagradu kao najbolja u kategoriji digitalnih medija i to u konkurenciji 30 gradova iz 20 europskih zemalja.

Posebno osmišljene rute

Riječ je o projektu Turističke zajednice grada Zagreba nastalom u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić OM i Brlog koja turistima omogućuje razgledavanje grada pomoću pametnih telefona, uz mogućnost osvajanja dodatnih nagrada.

Osim klasičnih turističkih lokacija, posebnost ove aplikacije su posebno osmišljene rute koje turistima otkrivaju manje razvikana, a jednako zanimljiva mjesta u gradu. Aplikacija je ranije ove godine osvojila i nagradu MIXX na Danima komunikacija kao najbolja hrvatska mobilna aplikacija.

“Nagrade struke, kao i dobre reakcije korisnika, posjetitelja Zagreba koji ju sve više koriste, rezultirat će ovog ljeta i nekim novim zanimljivim rutama u aplikaciji”, najavljuju iz Turističke zajednice grada Zagreba.

Podsjetimo, aplikacija je dostupna na Android i iPhone uređajima, a osmišljena je prema takozvanom gamification principu koji pravila i načine interakcije iz videoigara preslikava na stvarni svijet. Nakon što odaberu rutu turisti obilaze lokacije i checkiraju se na njih, a u obilasku im pomaže karta. Kada se turisti checkiraju, na većini lokacija iz rute otključavaju jednu od nagrada, poput popusta na ulaznice ili 2-za-1 ponude za unajmljivanje bicikla. Partneri projekta su Muzej prekinutih veza, Lauba, Tehnički muzej, NextBike i Zoološki vrt grada Zagreba.

Više o aplikaciji Zagreb Be There možete pronaći na ovom LINKU.

zagreb be there

Odgovori

Please enter your comment!
Please enter your name here