Gledamo u budućnost, a bez staklene kugle i magičnih zazivanja. Znamo točno kakve su prognoze, što želite, što vam je potrebno i s čime možemo obogatiti vaš poslovni, ali i privatni dan. Kako je to moguće? Zato što imamo 8 proroka koji su godinama spremali ćiribu-ćiriba recepte, putovali, naporno učili od najboljih, danima i noćima čitali, zapisivali, slušali vaše želje te se čudesno pripremili da svojim praktičnim predavanjima oplemene najvruću konferenciju o internetskom marketingu ove godine – Weboo 2015!
Konferencija Weboo 2015 – Dan Internetskog Marketinga (D.I.M.) šalje dimne signale i poziva vas da budete dio marketinške elite s kojom ćete se družiti, dijeliti svoje sugestije, postavljati pitanja, popiti kavu, slušati najbolje od najboljih te ono najvažnije naučiti koji su trendovi internetskog marketinga ovog trenutka aktualni u svijetu, koji tek stižu u Hrvatsku, a vi ćete imati čast biti među onima koji će prvi saznati za njih. Datum je 19. ožujka, a mjesto zagrebački Movie Pub.
U ležernom ambijentu i opuštenoj atmosferi provedite dan na vrhunskoj edukaciji sa zagarantirano najboljim predavačima i najaktualnijim temama iz šarenog svijeta internetskog marketinga.
PRIJAVITE SE na konferenciju jer pretkazanja o kvalitetnom konferencijskom danu potvrđuje Bruno Blumenschein, jedan od osnivača Overtime Sport Marketinga i TOP5 predavač prema ocjenama publike. Podle i prljave marketinške trikove otkriva Ilija Brajković, o pametnoj strategiji za Vaš web shop priprema Vas Majana Havranek, o jodlanju uz Facebook i TV govori već spomenuti Bruno Blumenschein, kako, kome i što prodavati online u Hrvatskoj direktno će Vam reći Đuro Korać, kako da kupci na kraju ne odbace kupovinu s punom košaricom uz TOP10 razloga predstavlja Ivica Kruhek, tips&tricks ideje za e-mail marketing opisuje i daje Mario Pintar, a o Google Enhanced Ecommercu, kao dijelu Google Analyticsa, spremno progovara Robert Petković, jedan od redovitih predavača na Web Marketing Akademiji.
Masterweb 2015
Dio ove konferencije je i Masterweb natječaj koji se sastoji od tri regionalne kategorije među kojima će biti proglašeni najbolji web-projekti te dodjeljene Masterweb nagrade. Uz svaki web-projekt koji će ući u izbor tri najbolja, bit će objavljen i komentar stručnog žirija o kvaliteti i razlozima izbora za Masterweb nagradu kako bi isti bio pokazatelj ostalima kao ispravan smjer razvoja modernih web-projekata.
Prijaviti se možete na ovom linku: PRIJAVA