Natali DizdarNajnovijom ponudom Puma Creative Factory sportska i lifestyle marka Puma postaje uistinu prva u promociji novih tehnologija u službi kupaca. O čemu se radi?

Želeći se uklopiti u svijet moderne tehnologije, a i svojim kupcima pružiti novo iskustvo, ne samo kupnje već i kreacije vlastitih tenisica, Puma je nedavno lansirala program Puma Creative Factory. Najprije su poznatim javnim osobama ponudili da sami kreiraju svoje tenisice, a sada su otišli i korak dalje – istu mogućnost pružaju svim kupcima.

Realizirajući novu ideju Puma je stvorila aplikaciju za iPad uređaj pomoću kojeg je moguće kreirati jedinstvenu, potpuno individualiziranu tenisicu. Od sada na iPad-ovima postavljenim u ShoeBeDoo trgovini u Gajevoj ulici, u sklopu Puma Creative Factory programa kupci sami mogu birati materijale i boje te na taj način dobiti unikatne tenisice, baš onakve kakve im trebaju.

Svi potencijalni kupci mogu izabrati između dva modela – Basket ili First Round – i vođeni vlastitom inspiracijom kreirati izgled svojih tenisica. Nakon završetka kreiranja, narudžba se šalje u tvornicu i u roku 5 tjedana tenisice stižu na kućnu adresu.

Pioniri u kreiranju vlastitih Puma tenisica u programu Puma Creative Factory na iPad-u danas prijepodne u ShoeBeeDoo dućanu bili su: Damir Hoyka, Natali Dizdar, Rene Bitorajac i Nera Stipičević.

Damir Hoyka, Natali Dizdar, Rene Bitorajac

Odgovori

Please enter your comment!
Please enter your name here