Sigurno ste već mnogo puta čitali po medijima ili čuli od prijatelja i poznanika za pojam digitalnog marketinga. Možda već imate i svoju predodžbu što znači digitalni marketing. Međutim, znate li što je dobar digitalni marketing? Još neafirmiranim brandovima koji to znaju vrlo često će pomoći i agencija za digitalni marketing. Svoje će potrebe i želje radije prepustiti stručnjaku, nego se sami hvatati u koštac s ovakvim izazovima. Ipak, ako se odlučite sami na ovakav pothvat, najprije biste trebali znati što znači dobar digitalni marketing Vašeg branda.


Digitalni marketing

Znate li točno što znači digitalni marketing? U javnosti se često čuje pojam oglašavanje na društvenim mrežama i internetu. Ipak, to nije samo povremeno objavljivanje slika, videa i vijesti, nego skup aktivnosti koje obavezno zahtijevaju planiranje kako bi se postigao željeni rezultat. Marketinški stručnjaci digitalni marketing definiraju kao aktivnost promoviranja i prodaje proizvoda i usluga putem online marketinških alata poput društvenih mreža, SEO marketinga, email marketinga i ostalih. Tako, kad se ova definicija sagleda malo bolje, digitalni marketing je zapravo samo marketing, ali se izvodi putem digitalnih kanala.

Što se Vašeg branda konkretno tiče, kroz digitalni marketing dajete zamah promociji i prodaji na nov način koji se još uvijek razvija i raste i tako pruža prilike još neafirmiranim brendovima da se što bolje predstave na tržištu. Djevojka koja treba, npr. haljinu za svadbu ili izlazak, najprije će istražiti tko su najbolji brendovi, a vrlo vjerojatno će se i informirati o onima koji je zanimaju. To se odvija najčešće preko društvenih mreža. Zato je vrlo važno kakvu ćete digitalnu poruku o vašem brandu poslati.

Kako bi digitalni marketing bio dobar, najprije je potrebno da poznajete Vašeg potencijalnog kupca. Kome se obraćate? Na ovo pitanje morate znati odgovoriti? Što preciznije, to bolje. Ako se Vaši potencijalni kupci najviše okupljaju na Facebooku, email kampanja ili aktivnosti na Twitteru bile bi gubitak vremena.

Edukacija za digitalni marketing

Digitalni marketing relativno je nova pojava, pa se još uvijek stvaraju nove prilike za edukaciju. Ljudima koji ulaze u ovaj pothvat, posebno vlasnicima startupova i malih poduzeća, na raspolaganju su obično različiti izvori i internetski tečajevi. Ipak, u zadnje vrijeme sve više obrazovnih ustanova provodi specijalizirane edukacije gdje se naglasak upravo stavlja na poboljšanje kvalitete Vašeg poslovanja.

Dovoljno je samo malo proguglati obrazovne programe i definitivno možete naći nešto što odgovara Vašim željama i potrebama. Ali, ako odlučite samostalno učiti, trebate znati najprije da su Vam na raspolaganju izvrsni internetski tečajevi na platformama kao što su Udemy ili Coursera. Za neke možete čak aplicirati i za online stipendiju. Ono što je najbitnije jest da sami tečajevi nisu dovoljna edukacija. Potrebno je i stalno vježbati i stjecati iskustva na koji god način možete. Većina stručnjaka preporučuje i pisanje vlastitog bloga o digitalnom marketingu ako ste u mogućnosti.

Digitalni marketing se neprestano razvija, pa je potrebno stalno pratiti trendove kroz čitanje svega što Vam je dostupno, od članaka i blog objava do e- knjiga i priručnika. Izvrsna je stvar što većinu tih izvora možete naći potpuno besplatno ili tek za simboličan novčani iznos.