Nastavljajući svoje neizvjesno ali uzbudljivo putovanje po oceanima likovnog i umjetničkog, zagrebački slikar Mladen Žunjić, ne zastaje ni trenutak, neprekidno je u potrazi za nizom, jedinstvenim ciklusom slika, isključivo na velikim formatima platna, u ulju, akrilu, koji će ispuniti sve njegove, ključne autorske težnje i očekivanja.
Nova forma slikarskog izražaja suvremenog hrvatskog slikara, Mladena Žunjića, danas poznatog po svojim vrlo brojnim različitim ciklusima umjetničkog stvaranja, opet izaziva veliki interes u krugovima ljubitelja umjetnosti, naročito stranih kolekcionara.
Sve moderniji Signal processing (digitalni signal), kao i mnoštvo digitalnih alata, Žunjić koristi u svojim tradicionalnim slikarskim tehnikama ulja i akrila na platnu većih formata,stvarajući potpuno nove forme i vizualne doživljaje, izrazito atraktivnog izgleda.
Što je slikar dosegao u najnovijem ciklusu?
Bez mnogo bojazni, razlomio je, fragmentirao je svoje česte motive, od obojenih ploha do zašiljenih, ustremljujućih pravaca, utišao je vulkanski goropadne energetske resurse, mnogostrukost i nezaustavljivost gibljivih elemenata, ovdje je svedena na pokušaj zabilježenog pokreta bez mnogo otpora i praska.
Pred nama se ukazuje šaroliki, vrlo nježan, svijet prozračnosti, novo i čisto prostranstvo, neotkriveni kutak svemira, mjesto smiraja.
Očito je,umjetnik je dosegao točku, od kojeg se račvaju raznolika polazišta s međusobno vrlo udaljenim ciljevima, odnosno načinima rada i tretmanima motiva.
Kolor kao neprijeporni znak i odličje slikarstva Mladena Žunjića i dalje je živ, potentan, iako ovdje promjenljiv, najbliži je i najodaniji pratitelj slikara.
Miroslav Pelikan