Najviše povjerenja, kada je riječ o profesijama imamo u vatrogasce, pilote, medicinske sestre… a najmanje u političare pokazalo je najnovije istraživanje među domaćim čitateljima časopisa Reader’s Digest. Pri dnu su i prodavači automobila te nogometaši. od institucija najviše se vjeruje braku i radiju i televiziji dok svi ostali ne prelaze 50 posto povjerenja.
Kada je riječ o robnim markama, domaći brandovi prednjače u kategoriji prehrambenih proizvoda, rekao je izlažući rezultatate istraživanja glavni urednik mjesečnika Reader’s Digest Goran Miletić.
Goran Miletić o povjerenju u profesije
[infopunkt 2857&video=07 nolink]
Europskoj uniji ne vjeruju ni Europljani
[infopunkt 2857&video=06 nolink]
Vladama nitko ne vjeruje
[infopunkt 2857&video=05 nolink]
Više od 50 posto glasova dobile su samo dvije
institucije – vjeruje se braku i radiju i televiziji
[infopunkt 2857&video=04 nolink]