internetPrema podacima GemiusAudience istraživanja, hrvatski Internet korisnici 49% svojih posjeta počinju izravnim upisom URL adrese željene stranice u web preglednik. GemiusAudience podaci, prikupljeni praćenjem navika Internet korisnika na više od 100 hrvatskih Internet stranica, govore kako 40% korisnika Interneta pristupa Internet stranicama putem pretraživača, a desetina svih posjeta u hrvatskom online prostoru su rezultat veze s jedne na drugu Internet stranicu.

Detaljnija analiza načina pristupa korisnika Internet stranicama otkriva najmanje tri podskupine medija. Manje, tematski specijalizirane Internet stranice bilježe 70 do 95% svih posjeta direktno putem tražilice. One u većini slučajeva grade svoju poziciju na optimizaciji pozicije u tražilicama, gdje odabir odgovarajućih ključnih riječi, objavljivanje tematski relevantnog sadržaja te njegovo često ažuriranje igraju ključnu ulogu prilikom pridobivanja posjetitelja.

Gemius istraživanje S druge strane, Internet stranice, koje uspijevaju većinu svojih posjeta (u prosjeku dvije trećine) generirati direktnim upisom željene adrese u preglednik, u većini slučajeva predstavljaju dobro poznate marke.

U treću skupinu spadaju Internet stranice, koje većinu svojih posjeta generiraju direktnim linkom s drugom Internet stranicom. Osim sponzoriranih linkova, ovdje ubrajamo i slučajeve gdje izdavač, koji je vlasnik više medija, pametnim upravljanjem uredničke politike iskorištava snagu svoje cijele mreže za pridobivanje posjetitelja.

Prema GemiusAudience podacima u mjesecu ožujku među 116 mjerenih stranica doseg iznosi 1.950.031 hrvatski Internet korisnik u dobi 12+.