I u najnovijem ciklusu crteža, suvremeni hrvatski likovni umjetnik, akademski slikar i glavni slikar u zagrebačkom HNK-u, Damir Medvešek i dalje kontinuirano istražuje ne samo vitko, nago, oskudno obučeno ili u kazališnom kostimu žensko tijelo nego i različite pokrete i geste balerina.
Medvešekove balerine upoznajemo u trenucima odmora, prije samoga plesa,nakon plesne točke, zamišljene i koncentrirane. Ispred nas defiliraju brojne djevojke, izrazite ljepote, zavodljive u svom držanju, fino odmjereno erotične, dovoljno izazovne za skretanje pozornosti ali i dovoljno oprezne da gesta ne bude frivolna.
Medvešek je jednostavni crtež i poznati motiv doveo gotovo do samoga savršenstva u likovnoj realizaciji, minuciozno izrađujući svaki lik i naglašavajući njegove specifičnosti.
Rijetko se danas u suvremenoj umjetnosti susrećemo sa stvarnim ženskim likovima, atraktivna izgleda i ponašanja.
Uglavnom su to nedefinirana lica, tijela, neprepoznatljiva, aseksualna,skrivena, tajanstvena, nestvarni likovi.
Novi ciklus crteža Damira Medvešeka u prvom redu potvrđuje majstorsku vještinu slikara u portretiranju žena, djevojaka.
Medvešek slikajući balerine govori i o svom zanimanju, o svom vremenu, o načinu i promišljanju o ženama, o životu.
Miroslav Pelikan