„Svaki je Pan prilika za druženje“ nova je kampanja domaćeg pivskog brenda Pan koja se bavi jednostavnom stranom hrvatske svakodnevice i podsjeća nas na važnost uživanja u svakodnevnim trenucima s bliskim ljudima. Novost ovogodišnje kampanje povratak je legendarne Đurđe koje se ljubitelji Pana s veseljem prisjećaju kao nekada omiljenog lica Pan reklama.  Zabavna, prijateljski raspoložena, uvijek spremna za dobar humor, uživa u životu i dobrom pivu – Đurđa je  prepoznatljiva žena u svijetu piva.  I zato veseli vijest da ćemo Đurđu koju utjelovljuje izvrsna Ana Begić Tahiri ponovno gledati u novim avanturama s Panom.


“S Panom me veže dugogodišnje prijateljstvo, a Đurđa je lik koji mi je oduvijek bio posebno drag. Veseli me biti dijelom nove kampanje “Svaki je Pan prilika za druženje”, a sličan princip trudim se primjenjivati i u životu – svakodnevno uživam u malim trenucima s ljudima koje volim.” rekla je Ana Begić Tahiri.

Ani Begić Tahiri u ovogodišnjoj kampanji pridružio se i Jan Kerekeš, koji se svojim britkim humorom i veselim karakterom izvrsno uklopio u Pan ekipu.

Glavna okosnica kampanje četiri su TV spota na formatu sitcoma koji prate hrvatsku svakodnevicu, a slijedit će ih i serija kratkih skečeva na društvenim mrežama. Spotovi su utemeljeni na različitim prizorima druženja Ane, Jana i ostatka ekipe te se poigravaju  s aktualnostima koje su prisutne u životu Hrvata. Tako ćemo Đurđu u trenucima koje provodi sa svojim društvom, a u kojima nema mjesta za komplikacije.

Prvi TV spot emitiran je 24. ožujka, a osim u TV spotovima, zgode Pan ekipe moći ćete pratiti tijekom cijele godine.

Ovogodišnja kampanja donosi Panov “Jednostavno je” pogled na život koji nam poručuje kako je život u biti prilično jednostavan i kako je lako uživati u njegovoj jednostavnosti. Pan je tu za sve  kojima je potrebno pravo pivsko osvježenje – jednostavno se otvara, jednostavno pije i jednostavno osvježava jer nudi različite varijante pitkih lagera za svačiji ukus.

Videospot možete pogledati na linku.