Postoji li način da se izmjere ljubav i velikodušnost? Uz Mövenpick Hotels & Resorts postoji. Švicarski hotelski brend sedmi je put pokrenuo godišnju humanitarnu kampanju Kilogram dobrote. Od 1. do 31. listopada gosti, lokalno stanovništvo, ali i svi ostali koji žele sudjelovati mogu donirati kilogram (ili više) potrepština onima kojima je pomoć potrebna. Donacije se mogu ostaviti u bilo kojem Mövenpick hotelu koji sudjeluje u kampanji.

Više od 60 Mövenpick hotela diljem Afrike, Azije, Europe i Bliskog istoka spremno je podržati kampanju i distribuirati donacije u partnerstvu s lokalnim dobrotvornim organizacijama. U Europi ukupno 16 hotela sudjeluje u prikupljanju odjeće, hrane ili školskih potrepština.

Među njima je i novootvoreni Mövenpick Zagreb. Udružio je snage sa SOS Dječjim selom Hrvatska, kojem je potrebna školska oprema, odjeća te higijenski proizvodi kao što su šamponi, sapuni i deterdženti. Ova organizacija kroz dva SOS Dječja sela u Hrvatskoj – u Lekeniku i Ladimirevcima, posvećena je dobrobiti djece. Također rade i na jačanju obitelji i zajednice kao preventivne mjere u borbi protiv napuštanja i društvenog zanemarivanja djece, a dobrotvorne akcije poput ove od velike su im pomoći.

U Švicarskoj su Mövenpick Hotel Lausanne i Mövenpick Hotel & Casino Geneva udružili snage s Crvenim križem. Njihov popis želja uključuje odjeću i igračke. Mövenpick Hotel Basel, Mövenpick Hotel Egerkingen i Mövenpick Hotel Regensdorf trebaju donacije obuće, odjeće i igara u ime Caritasa.

U Njemačkoj dva susjedna Mövenpick hotela u Stuttgartu – u zračnoj luci i u Messe & Congress centru – prikupljaju odjeću za Crveni križ u Nürtingenu. Mövenpick Hotel Berlin i Mövenpick Hotel Münster također su odabrali Crveni križ kao partnera. Hotel Mövenpick u zračnoj luci München udružio je snage s NBH Nachbarschaftshilfe, koja vodi dobrotvorne second-hand trgovine i također traži odjeću…

Partner nizozemskim hotelima Mövenpick u Amsterdamu, Haagu i ‘s-Hertogenboschu je Pieterburen Zeehondencentrum, centar za rehabilitaciju i istraživanje tuljana, a trebaju donacije rabljenih tonera i mobitela.

Ove godine cilj je prikupiti 25.000 kilograma potrepština diljem svijeta i oboriti rekord koji trenutno iznosi 21.921 kilogram.

“Kroz ova nesigurna vremena, važno je okupiti se kako bismo širili dobrotu tamo gdje je najpotrebnija; to je temeljna premisa Kilograma dobrote”, rekao je Kishan Chandnani, globalni potpredsjednik Premium Brandova.

“Nadovezujući se na naše kulinarsko naslijeđe, znamo da hrana ima moć činiti dobro i medij je za pozitivne promjene. S našim godišnjim programom Kilogram dobrote, vjerujemo u prepuštanje iskrenim trenucima i pronalaženje dobrote u društvenim promjenama koje možemo učiniti uzvraćanjem”, dodao je.

Movenpick Zagreb

Također, novi slogan kampanje odražava i srž brenda. Ništa nije slađe od kilograma dobrote, podsjeća na Mövenpickovo kulinarsko nasljeđe i ujedno sažima ideju da se velikodušna djela često dvostruko više nagrađuju.

Gosti, fanovi i pratitelji koji žele širiti ovu poruku na svojim društvenim mrežama uz hashtag #KiloOfKindness i označavanjem @movenpickhotels, tijekom listopada mogu dijeliti pojedinosti o kampanji.

Za više informacija o hotelima koji sudjeluju i dobrotvornim partnerima posjetite https://www.movenpick.com/en/kilo-of-kindness.html.