Zbog izvođenja radova sanacije prijelaznih naprava na Mostu slobode,počet će 31. svibnja 2022. ujutro pa sve do nedjelje, 21. kolovoza i bit će na snazi nova prometna regulacija.
Bit će zauzet dio kolnika, a promet će se odvijati po preostalom slobodnom dijelu kolnika jednim prometnim trakom za svaki smjer.


“Tijekom predmetnih radova bit će onemogućeno kretanje pješaka i biciklista u zoni radova, a promet će se odvijati prema privremeno postavljenoj regulaciji”, poručuju u Gradu Zagrebu.

Radi se o jednoj od najprometnijih lokacija u Zagrebu, pa je za očekivati da će radovi prouzročiti jutarnje gužve. Vozači bi se trebali naoružati strpljenjem i idućih nekoliko mjeseci kretati ranije na posao.

Malo o povijesti

Most slobode je pušten u promet 2. rujna 1959. godine. Prije njega postojao je Savski most, no on je smješten na zapadu, zbog čega je putovanje od Novog Zagreba do centra zahtijevalo znatan obilazak.

Projektant Mosta slobode bio je Krunoslav Tonković. Most se gradio s relativno malo strojeva, a prilikom gradnje poginuo je jedan radnik. Stradao je kad je pao s uske cijevi kojom su za vrijeme gradnje inženjeri prelazili s jedne obale na drugu. Nesreća je bila u tome što je pao upravo na jedan kamen uz savsku obalu.

Za Most slobode utrošeno je oko 1600 tona čelika. Konstrukcija mosta ima oblik plitkog luka. Po nacrtima istog projektanta, Krunoslava Tonkovića, godinu dana ranije (1958.) izgrađen je i Jankomirski most.

Zanimljivo je da su dijelovi Mosta slobode izrađeni i od kamena koji se klesao na Braču i to tako da je svaki komad kamena zasebno crtan i klesan.