Ne propustite nove izvedbe opere La Bohème, nezaobilaznog i omiljenog djela slavnoga talijanskog skladatelja Giacoma Puccinija, koje je u produkciji Opere Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu ostvarilo zapažen uspjeh.
Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu premijerom se opere La Bohème pod ravnanjem maestra Piera Giorgija Morandija i u režiji Marija Pontiggije pridružilo europskim kazalištima u obilježavanju stote obljetnice smrti Giacoma Puccinija. Puccinijevo djelo donosi Vam bezvremensku priču o mladim umjetnicima, boemima, grizetama i njihovim ljubavima, bogatom i ekspresivnom glazbom dočaravajući nježne, postojane i tragične ljubavi, kao i one strastvene i burne.Ova Puccinijeva opera mladenačke svježine i ljupkosti približit će Vas duhu Pariza, zahvaljujući izvedbama izvrsnih solista, Orkestra i Zbora Opere HNK-a u Zagrebu.
Uživajte u interpretacijama vrhunskih gostujućih umjetnika te solista i prvaka Opere HNK-a u Zagrebu: Stjepana Franetovića i Mattea Lippija (Rodolfo), Ljubomira Puškarića i Nevena Crnića (Marcello), Luciana Batinića i Matea Akrapa (Colline), Davor Nekjaka i Giovannija Romea (Schaunard), Valentine Fijačko Kobić i Sabine Cvilak (Mimi) te Marije Kuhar Šoša i Darije Auguštan (Musetta).
Nakon pola stoljeća karijere, bila sam sinoć, u Zagrebu, na rubu suza, rekla je glazbena kritičarka Jagoda Martinčević za Jutarnji list. Glazbom je, prema njenim riječima, znalački suvereno, a stilski zanosno pučinijanski upravljao dirigent Morandi. Sve je zvučalo točno i moćno i jako muzikalno u važnom orkestralnom udjelu dok su se solisti pokazali idealno odabranima.
Prilikom dodjeljivanja Nagrade “Tito Strozzi” operi La Bohème za najbolju operu u prošloj sezoni, glazbena kritičarka dr. sc. Zdenka Weber za Glazba.hr pohvalila je operu: “Očito je da Opera HNK u Zagrebu ostvaruje želje i potrebe zaljubljenika u opernu umjetnost s obje strane rampe – jednako onih koji pjevanjem, glumom pa i plesom ostvaruju svoje umjetničke snove, kao i onih u gledalištu koji su željni ljepota glazbe, opernih užitaka i doživljaja živog izvođenja.“