Eliseo Alberto; 7 star fizz; The Girondin; ‘Cause I got high; Me & my friend – nazivi su to maštovitih i ukusnih koktela inspiriranih ljetom s potpisom Ivana Mandarića, najvećeg iznenađenja ovogodišnje barmenske scene. Ivan je autor nove koktel karte Joe’s bara u zagrebačkom Arcotelu Allegra koja je podijeljena u četiri dijela. Prvi dio su Signature kokteli.

 Kokteli_The Girondin, ’Cause I got high i Me and my friend

Kokteli_The Girondin, ’Cause I got high i Me and my friend

”Svi Signature kokteli naš su autorski rad i ne mogu se pronaći nigdje osim u Joe’s baru. Izdvojio bih 7 star fizz koji počiva na bazi metakse, a spaja se s marmeladom od šljive i bazge, šećerom, limunom i domaćom sodom od jabuke,” objašnjava Ivan.

Tu su još i Moderni klasici, Golden age ili kokteli iz doba zlatne groznice i Prohibicijski kokteli koji su se pili od 1920. do 1933. Svaki dio nudi pet koktela osim Signaturea koji u ponudi ima njih šest.

”Od Modernih klasika najdraži mi je Famous captain spravljen od venecuelanskog ruma, soka od ananasa i svježeg sirupa od cimeta koji se poslužuje u čaši sa zapaljenom korom cimeta. Pobornik sam minimalizma, ne volim velike dekoracije. Pažnju usmjeravam na godišnja doba, a kako je sada ljeto, šarenilo boja izvor je mojih ideja. To najbolje mogu postići malim cvjetnim aranžmanima kojima ukrašavam pića. Svaki cvijet koji dobijete u čaši je jestiv i nabavljen od provjerenog uzgajivača,“ dodaje.

Koktel Me and my friend - 02

A one koji žele znati više Ivan će, dok miješa piće, rado povesti kroz koktelski vremeplov, od pred-prohibicijskog razdoblja između 1860. i 1919. kada su nastali prvi kokteli i koje je dalo legendarne klasike koji još uvijek žive u našim barovima, preko zlatnog doba koktela, prohibicije i ilegalnih koktela pa sve do današnjih dana.

Arcotel Allegra postaje nezaobilazni hot spot za sve ljubitelje koktele, a ne treba zaboraviti ni već legendarne Aperitivo srijede u Joe’s baru gdje uz omiljeni koktel možete uživati u slasnim slanim i slatkim zalogajima, i to na račun kuće!

Fotografije: Tomislav Smoljanović i Josip Novosel