Foto: PRESSPoint shopping center, prvi trgovački centar osmišljen za susjedstvo otvara svoja vrata posjetiteljima krajem ljeta. Na oko 40,000 četvornih metara, četiri podzemne i dvije nadzemne etaže s garažom, centar će ponuditi stanovnicima zapadnog dijela Zagreba preko 50 trgovina i 500 parkirnih mjesta, a u centru će se uz postojeće brandove naći i dm te fitness centar Invictus s kojima su nedavno potpisani i ugovori o suradnji.

Novim trgovinama i brandovima Point shopping centar kontinuirano upotpunjuje i obogaćuje svoju ponudu te time i ponudu naselja Vrbani. Centar građen u skladu s najnovijim standardima održivosti, moderne arhitekture i inovativnih prostora ima za cilj ponuditi stanovnicima u okruženju sve nužne sadržaje, uključujući i one za slobodno vrijeme. Sukladno tome, uz Lindex, Benneton, Next, Konzum te novi brand dm, Point shopping center upotpunjen je odnedavno i sportsko-rekreativnim sadržajem. Tako će na drugom katu, na preko 700 m2 svoja vrata uskoro otvoriti i fintess centar Invictus.

„Uvjereni smo da će Point shopping center postati vrlo brzo po svom otvaranju novo mjesto za okupljanje, kupovinu, zabavu i provođenje slobodnog vremena stanovnika Vrbana, ali i Zagreba. Orijentirani smo na stanovnike u okolici i usredotočeni na njihove potrebe što i pokazujemo trgovinama, brandovima i sadržajima koji će biti na raspolaganju u našem centru“ istaknuo je Igor Hržić, iz tvrtke Bluehouse Capital, „Uz mnoštvo dućana, široku paletu ponude na jednom mjestu, naglasak je na opuštanju, razonodi i sportu, a u budućem razdoblju sa sigurnošću očekujemo dolazak novih zvučnih brandova iz svijeta mode, zabave i gastronomije.“

Point shopping center, prvi trgovački centar osmišljen za susjedstvo, investicija je vrijedna 50 milijuna eura. Za izgradnju projekta zaslužna je tvrtka specijalizirana za trgovačke centre Sonae Sierra, dok je investitor projekta tvrtka Bluehouse Capital.