U “food courtu” Arena Centra u Zagrebu otvoren je prvi restoran Subway u Hrvatskoj. Prostire se na 56 četvornih metara i nudi standardni Subway meni – sendviče, wraps, salate, juhe, kekse, kavu, bezalkoholna pića. Uz nekoliko vrsta peciva, svježe povrće, izbor mesa i sireva, kupci mogu birati između – tri milijarde kombinacija! Svaki se dan nudi i „specijalitet dana“ (Sub of The Day).

Za Subway development agenta u Hrvatskoj izabran je Vladimir Hanula, koji je ujedno i prvi primatelj Subway franšize u Hrvatskoj. Osim što će voditi vlastiti lokal u Arena Centru, Hanula će biti zadužen i za razvoj čitavog Subway lanca na hrvatskom tržištu.

Dobro znam kako funkcionira svaki proces u Subwayu i znam da Subway dobro radi gdje god otvori vrata, a naše odlično poslovanje u susjednim zemljama je veliko ohrabrenje i znak da je došlo vrijeme da Subway otvori vrata i u Hrvatskoj. To je ujedno i glavni razlog zašto sam odlučio preseliti u novu zemlju i naučiti novi jezik,” rekao je Vladimir Hanula, Subway development agent za Hrvatsku, te dodao: “Vjerujem da je moje iskustvo i spremnost da osobno pokrenem posao na novom tržištu dobra preporuka budućim primateljima Subway franšize.”

Hanula već osam mjeseci živi i radi u Zagrebu i intenzivno radi na pripremama za otvorenje prvog Subwaya. Do kolovoza prošle godine živio je u Bratislavi, gdje je radio u timu za razvoj Subwaya na slovačkom tržištu. Radeći kao konzultant u velikoj svjetskoj real-estate agenciji došao je u kontakt i počeo surađivati s Subwayem, a zbog odlične suradnje, brzo mu je ponuđeno da se pridruži slovačkom Subway timu. Osim što je oduvijek volio sendviče po kojima je ovaj američki lanac poznat, zaintrigirali su ga Subway sustav i filozofija kompanije, pa je odluka da pređe u Subway bila logična. U tri godine rada u slovačkom Subwayu, upoznao je sve procese u restoranu – od pravljenja sendviča do marketinga. „Ako želite dobro upoznati brend i sustav kompanije, morate proći kroz sve njegove dijelove. Počeo sam raditi kao „sandwich artist“ – morao sam prvo naučiti kako se svaki sendvič pravi, kako bih kasnije postao „field consultant“. Bio sam odgovoran za komunikaciju sa svih sedam franšiznih restorana u Bratislavi, i svaki mjesec, pratio i provjeravao rad restorana – poštuju li se svi standardi i protokoli, kako se održava higijena, kakve rezultate postižu, analizirali kako se može poboljšati profit, usluga. Uz sve to, bio sam zadužen i za obuke zaposlenih, team buildinge i razne druge poslovne aktivnosti vezane za uspješan rad restorana,“ kaže Hanula i dodaje da je to dio standardne procedure te svakako jedan od razloga zašto je Subway „franšizni sustav koji funkcionira besprijekorno“, s više od 44.700 jedinica u 112 zemalja.

Subway u Zagrebu početak je razvoja brenda u Hrvatskoj, a kompanija planira otvoriti 20 Subway restorana u Hrvatskoj.