Ostatak života, novi autorski projekt izvođačice, autorice i umjetnice Lade Bonacci, realiziran u suradnji s dramatičarkom i dramaturginjom Doroteom Šušak, premijerno će biti izveden 2. studenoga u Crnom mačku s početkom u 20 sati. Reprizne izvedbe slijede 3., 4. i 10. studenoga.


Riječ je o monodrami s dominantnim elementima stand-upa, realiziranoj kroz estetske odrednice klaunerije, slapsticka i ludičkog istraživanja. Referentno polje ovog komada, poglavito u kontekstu stand-up performativa, svakako jesu i australska komičarka Hannah Gadsby i britanski satiričar Ricky Gervais. Osnovnu tematsku odrednicu ove kazališne predstave čine pak autobiografski događaj u životu glumice i autorice, a riječ je o činu odluke upisivanja autoškole u četrdesetoj godini života. Ono što je trebao biti izlazak iz psihoemocionalne krize i započinjanje novog životnog poglavlja, zapravo je značilo ulazak u njezine daleko dublje rukavce i ponore.

Ostatak života predstavlja svojevrstan nastavak već uspostavljenog, izvedbenog glasa i potpisa Lade Bonacci koja i svojim dosadašnjim, autorskim djelima, a poglavito kazališnom predstavom Zadnja prije nego odem, otvara pitanja egzistencijalne posvećenosti stvaranju, tretmanu tijela i tjelesnosti u izvedbi, kao i graničnosti ideje da svoj krajnji smisao i besmisao možemo izložiti sublimnosti, humornosti i ludičkom kapacitetu izvedbe.

Komparirajući iskustvo vožnje i upuštanja u obuku i ispite s iskustvom psihoterapijskog procesa, autorica s publikom dijeli sve trenutke preispitivanja, muke, osjećaja nedostatnosti, ispunjenja, ali i povremene ekstaze. Na tom putu, izmjenjuju se sva godišnja doba i tako skoro dva puta. Nakon dva ljeta i dvije zime, izvođačica postaje vlasnica vozačke dozvole, ali i shvaćanja da emocionalno oslobođenje nije i ne može biti produkt bilo kakve vanjske validacije, eksternog poticaja ili dostignuća te da joj nikakva društvena dozvola ne može garantirati približavanje sebi samoj. Ostatak života jest kazališna predstava i stand-up performans o započinjanju i odustajanju, o smislu i besmislu, o odgojenim i transgeneracijski štovanim uvjerenjima te konačnom oslobođenju od istih. Izgradnja narativa ove predstave, praćena je i interaktivnim širenjem kroz direktnu komunikaciju s publikom koja je na društvenim mrežama mogla pratiti dio zapleta, ali i sudjelovati u sukreiranju vizualnog identiteta same izvedbe.

Link na ulaznice – ENTRIO