Još u dječjoj dobi, svatko od nas odabere jedno zanimanje kojim se želi baviti kada odraste, no samo oni najuporniji među nama uspiju ostvariti svoje dječačke snove. Jedan od takvih je i Zvonimir Franić, najbolji hrvatski frizer koji je omiljeni među brojnim poznatim Hrvaticama. U intervju koji slijedi u nastavku, otkrio nam je savjete za uspješan osobni brending, što ga je inspiriralo u uređenju interijera novog salona i koji su mu danji planovi u karijeri.

Salon Franić preselio se na novu lokaciju i sada se proteže na 170 kvadrata. Je li ovo bio samo logičan slijed događaja ili je ipak bila potrebna i doza odvažnosti?

Svaki poslovni iskorak zahtjeva dozu odvažnosti, ali ništa ne rezultira kvalitetom i trajnošću bez prethodne analize i promišljanja. Tako je i odluka o preseljenju Salona Franić na novu lokaciju, ponajprije potaknuta potrebom za većim prostorom, no nije donesena ishitreno. Primarno je bilo pronaći adekvatnu lokaciju, a potom se razvijao projekt uređenja i financiranja.

Interijer novog salona zaista izgleda impozantno. Jeste li bili inspirirani određenim prostorom ili je uređenje baš vaša ideja?

Interijer novog salona jest odraz moje estetike, no ne mogu reći da je rezultat neke određene inspiracije. Prvenstveno mi je bila važna funkcionalnost prostora, prostranost te uvjeti za naš rad i udobnost klijenata. Tek nakon što sam, u suradnji s timom arhitekata, povezao sve primarne parametre, pustio sam mašti na volju te predlagao boje, uzorke i teksture. Rezultat je upravo kakav sam želio – impresivan, no prije svega ugodan interijer, poput salona kakve viđamo u svjetskim metropolama.

Zvonimir Franjić

Koliko je lako ili teško postati uspješan poduzetnik u Hrvatskoj? Što je presudan faktor?

Nisam mišljenja kako poslovni uspjeh uvjetuje lokacija – u Hrvatskoj je zacijelo jednako teško ili lako biti poduzetnik kao i u bilo kojoj drugoj zemlji, čiji zakoni podržavaju slobodno tržište. U posao ulažem cijelog sebe, bez zadrške i od najveće mi je važnosti da me ljudi prepoznaju prvenstveno zbog kvalitete.

Osim frizerstva, kao poduzetnik moram brinuti i o brojnim drugim aspektima poslovanja o kojima znam manje ili nisam tako vješt, no imam odličan tim suradnika koji rade u financijama, organizaciji, odnosima s javnošću itd. Tako da maksimum vremena ipak posvećujem klijentima, odnosno frizerstvu te povezanim aktivnostima poput odabira inovativnih i kvalitetnih proizvoda.

Činjenica je da ste od svojeg imena stvorili brend, i to veoma uspješan. Koji su vaši savjeti za uspješan osobni brending?

Brendiranje se nametnulo kao rezultat mog rada te posvećenosti detaljima i kvaliteti. Presudnim smatram da je to što radim isključivo ono u što vjerujem. Primjerice, kada biram proizvode koje ću predstaviti klijentima, odlučit ću se za linije koje bih i sam koristio. Profesionalnost, ali i iskren pristup početak su i temelj svakog brenda.

Što još imate na poslovnom planu?

Uvijek nastojim osluškivati želje naših klijenata, ali jednako tako i pratiti puls cjelokupnog tržišta beauty industrije. Uskoro ću hrvatskom i regionalnom jugoistočnom europskom tržištu predstaviti Monpure – višestruko nagrađivani brand za njegu kose i vlasišta, koji se ističe posve inovativnim formulama te holističkim pristupom njezi kose.