Današnji tempo života je takav da ne želimo stvari vezane uz našu komunikaciju putem mobitela obavljati na nekoliko različitih strana. Cilj većine nas je da imamo mogućnost provjere stanja računa, preostalih minuta i megabajta te nadoplate računa na jednome mjestu. Želimo uštedjeti vrijeme koje bismo inače potrošili na odlazak u poslovnice ili trgovinu.
Primjerice – sjedite na kavi i hitno trebate nadoplatiti svoj račun na mobitelu. Ne morate nigdje odlaziti jer sve možete odraditi u nekoliko klikova putem aplikacije te nastaviti uživati u dobrom društvu ili, ako ste sami, surfati, odgovarati na mailove ili kupovati online.
Što ako vam je dijete na putu i traži vas nadoplatu bona? Također, u nekoliko jednostavnih koraka možete drugima nadoplatiti račun gdje god se nalazili. Život postaje jednostavniji zahvaljujući MojTele2 aplikaciji, od sada dostupnoj za download i u Apple storeu. Osim provjere i kontrole troškova, putem aplikacije možete mijenjati tarifu, dostupni su vam linkovi na internet bankarstvo te modul za aktivaciju e-računa.
Znate li kako samo jedno odraslo stablo proizvede kisika potrebnih za život dvoje ljudi? Zahvaljujući upravo e-računu, uz uštedu vremena, štedite i na papiru i čuvate stabla. Kako? Više vam ne trebaju stizati na kućnu adresu, jer sve račune za posljednjih 12 mjeseci možete pregledati i preuzeti u pdf formatu.
Istraživanje provedeno na Tele2 korisnicima u lipnju ove godine je pokazalo da postojeći korisnici MojTele2 portala i Android aplikacije imaju veću sklonost korištenja i isprobavanja novih tehnologija.
MojTele2 je sada uz postojeću aplikaciju za Android mobitele dostupan i za download u Apple storeu svim Tele2 privatnim i poslovnim korisnicima te korisnicima bonova.
Prilikom korištenja aplikacije MojTele2 ne troši se podatkovni promet, ako su korisnici spojeni na Tele2 mrežu u Hrvatskoj, kako bi svi korisnici mogli bezbrižno i bez ograničenja koristiti MojTele2 aplikaciju.