Alarmi za uzbunu koje nam planeta Zemlja šalje – glasniji su nego ikada. I dok se jedni na njih oglušuju, drugi svojim doprinosom nastoje biti dio promjene. U ovu drugu kategoriju ubraja se i omiljena zagrebačka street food destinacija – Good Food. Osim što im se ponuda bazira na uvijek svježim, domaćim i zdravim namirnicama bez konzervansa, Good Food tim otišao je i korak dalje.
Naime, od nedavno, iz svoga su poslovanja u potpunosti izostavili plastičnu ambalažu pa se tako od sada najtraženiji zagrebački street food specijaliteti poslužuju u ambalaži od održivih materijala, koji ne štete okolišu. Upravo je ovaj zaokret u poslovanju bio povod za zanimljivu suradnju između Good Food-a i poznatog hrvatskog modnog branda sličnih svjetonazora – lunilou.
Brand lunilou još od 2015. kreira odjeću za djecu i odrasle, a tajna njihova uspjeha je korištenje najfinijeg, 100% organskog pamuka, koji dolazi iz sjevernog Perua. Brand posebno promišlja o posljedicama koje po našu kožu mogu imati materijali upitne kvalitete, koje fast fashion industrija često koristi. Zbog toga su kvalitetni i održivi materijali pokretačka snaga ovog branda.
Upravo su slični svjetonazori i poslovna etika doveli do suradnje između Good Fooda i lunilou-a, a čitava ideja satkana je u hoodici, mnogima omiljenom odjevnom komadu. Vers koji ovu hoodicu čini drugačijom od drugih, ”Our planet is fantastic, so please no more plastic”, snažna je i jasna poruka odaslana ovom zanimljivom suradnjom. Lunilou se pobrinuo za prepoznatljivu estetiku te cool, urban i moderan dizajn hoodice koja dolazi u dvije boje – Indian Tan i Covert Green, dok je u samu kampanju uključena cijela ekipa Good Food-a. Vrijedno osoblje, koje inače priprema najukusniju ”klopu” u gradu, tako se našlo u ulozi modela, a upravo ove hoodice od sada su i dio njihove uniforme.
”Our planet is fantastic, so please no more plastic” hoodica može se nabaviti na dobro poznatoj ”Go Green” lokaciji Good Food-a, Palmotićevoj 2, gdje svaki kupac majice dobiva i voucher koji je moguće iskoristiti na Good Food asortiman.
Foto: Sanja Jagatić