U noći sa 17. na 18. listopada mladi vozači u Zagrebu, Varaždinu, Osijeku, Rijeci i Zadru imat će priliku pokazati svoju odgovornost u prometu u sklopu još jedne Europske noći bez nesreća koja se održava pod pokroviteljstvom međunarodne asocijacije RYD (Responsible Young Drivers), udruge Sigurnost u prometu (SUP) i Mladi na djelu te putem licenciranih partnera Zagrebačke pivovare i Fakulteta prometnih znanosti (FPZ).

Tako će u Zagrebu svi mladi između 18 i 26 godina moći sudjelovati u dobrovoljnom alkotestiranju ispred klubova San Antonio i Žabac uz podršku volontera SUP-a i sudenata FPZ-a te Zagrebačke pivovare koja treću godinu zaredom financijski podupire ovu akciju u sklopu kampanje „Razmisli – kad piješ, ne vozi“, prve hrvatske kampanje o odgovornom konzumiranju alkohola.

Georg Davor Lisicin, tajnik udruge Sigurnost u prometu izjavio je: “Cilj ove akcije je susret s mladima “u njihovom okruženju” kako bi se, putem međusobnog dijaloga, upoznali sa svim opasnostima koje proizlaze iz vožnje pod utjecajem alkohola nakon noćnog provoda bez korištenja represivnih takozvanih “otac – majka” tonova.“
Koncept ove akcije je uistinu jednostavan, slobodan i na dobrovoljnoj osnovi.

„Mladima će na ulazu u noćne klubove volonteri nuditi dobrovoljno alkotestiranje, nakon čega će onaj koji tu noć neće konzumirati alkohol dobiti oznaku designated driver i moći biti siguran vozač na povratku kući. Odabrani vozač dobit će posebno obilježje radi lakše prepoznatljivosti te će se dragovoljno podvrgnuti alkotestu prije napuštanja kluba“, dodao je Lisicin.

Tina Puhalo Grladinović, voditeljica Korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare je izjavila: “Drago nam je što i ove godine sudjelujemo u Europskoj noći bez nesreća u sklopu naše kampanje

“Razmisli – kad piješ, ne vozi”. Kao vodeća domaća pivovara sustavno brinemo o odgovornom ponašanju u prometu što činimo i ovog puta pružajući financijsku podršku ovom projektu uz aktivno sudjelovanje naših zaposlenika.”

Europska noć bez nesreća prvi puta je pokrenuta u Belgiji 1995. godine. Od tada se provodi diljem Europe, a Hrvatska se ovoj akciji pridružila 2012. godine. Cilj akcije je skrenuti pozornost javnosti na odgovorno ponašanje vozača u prometu, s naglaskom na edukaciju mladih te uz poruku da alkohol i vožnja ne idu zajedno.