Brendovi za njegu kose u vlasništvu korporacije Procter & Gamble, udružili su snage kako bi omogućili potrošačima da donose  ekološki osviještene odluke i da poboljšaju životne navike. Zahvaljujući uvođenju novog i inovativnog pakiranja koje se sastoji od aluminijske bočice i vrećice za ponovno punjenje, ljubitelji brendova Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences i Aussie više neće morati birati između lijepe kose, zdravog vlasišta i dobrobiti planeta. Nova ambalaža omogućit će milijunima kućanstava diljem Europe da smanje potrošnju plastike čak za 60 %.

Procter & Gamble Beauty značajno je ubrzao plan za 2030. godinu, kojem je cilj  smanjenje upotrebe čiste plastike za 50 % u pakiranjima šampona i regeneratora za kosu. Zahvaljujući promjenama poput ove, taj će cilj biti postignut već do kraja 2021., zbog čega će se, u kombinaciji s mogućnošću ponovne uporabe ambalaže, uporaba čiste plastike smanjiti za preko 300 000 tona2.

Znamo da je ovo tek početak, no vjerujemo da korištenje pakiranja koje omogućuje ponovno punjenje ima moć donijeti puno dobrog našem planetu.  Želimo podržati potrošače u njihovim težnjama da žive u ekološki održivim kućanstvima. Svjesni smo da velik broj korisnika naših proizvoda pokušava smanjiti količinu otpada koji proizvode, a drago nam je da im možemo pomoći da to postignu – rekla je Justyna Ignasiak – Kretowicz, direktorica P&G Beauty komunikacija.

Proizvodi za kosu Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences i Aussie odsad su dostupni u aluminijskim bocama za višekratnu uporabu i vrećicama za ponovno punjenje. Tijelo pakiranja izrađeno je od 100 % izdržljivog aluminija, koji se može ponovno puniti tijekom više od pet godina te je u potpunosti reciklabilno. Vrećice za punjenje izrađene su od monomaterijala PE laminata, a proizvedene su sa 60 %1 manje plastike. Povrh toga, materijal se u potpunosti može reciklirati3. Ova je eko-transformacija prvi korak ka odgovornoj ljepoti koja će potrošačima svakodnevno pomagati u održivijim izborima.

Boce su također i stilski dodatak kupaonici, a osim što zadovoljavaju estetske kriterije, dizajn svakog pakiranja odražava i posebne značajke te karakter svakog brenda: Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences i Aussie.