U Hrvatskom autoklubu napominju kako je u jutarnjim satima kada su temperature niske, poželjno imati barem polovicu goriva u rezervoaru kako ne bi došlo do kondenzacije i zaleđivanja u sustavu dotoka goriva.

Potrebno je prije nastupa niskih temperatura ispitati ispravnost akumulatora. Iz prakse službe pomoći na cesti akumulatori su jedan od najčešćih razloga otkazivanja starta motora što je posebno izraženo u prvom naletu niskih temperatura. Prilikom pokretanja vozila na niskim temperaturama, ukoliko je akumulator nešto slabiji, dobro je pritisnuti kvačilo.

Brave na automobilima treba zaštititi sprejem protiv zaleđivanja, u suprotnom, dobro je dlanom grijati bravu da popusti. Gume oko vrata poželjno je također namazati nekim uljim preparatom.

U vožnji valja posebno pripaziti na nadvožnjacima, vijaduktima, zavojima a osobito na ulazu i izlazu iz tunela zbog opasnosti od poledice. Treba voziti opreznije, povećati sigurnosnu udaljenost među vozilima, izbjegavati nagla kočenja ili ubrzavanje, a posebice pretjecanja.

Kočiti valja što manjom silom kočenja i postepeno, kako bi spriječili proklizavanje kotača. Ne smije se raditi nagle pokrete (trzaje) upravljačem, jer može doći do zanošenja vozila.