Posebnim izdanjem programa HALL OF FAME u petak, 9. veljače, počinje ovotjedni program u Dokukinu KIC uz Hipotezu ukradene slike, nadrealistični pseudodokumentarac i detektivsku priču čileanskog eksperimentalnog filmaša Raúla Ruiza.Žanrovski se krećući područjem detektivskog trilera s narativnim okvirom lažnog dokumentarca, Rúiz je zajedno s piscem i suscenaristom Pierrom Klossowskim U hipotezi ukradene slike kreirao svojevrsnu meditaciju o različitim oblicima stvarnosti i njezine interpretacije. Posrijedi je parodija umjetničkog dokumentarca koja je isprva trebala biti realizirana kao ozbiljan Rúizov dokumentarac o Klossowskom, no obojica su ubrzo shvatila da im djela potonjeg nude zahvalan materijal za drugačiji projekt te zajedno stvaraju kultni eksperimentalni film detekcije. Uvodnu riječ održat će filmska kritičarka Višnja Pentić s početkom u 19 satiPetak se nastavlja u 20:30 uz film koji je nadahnuo Ciklusa filmskih korespondencija – nagrađivani film Između revolucija Vlada Petrija o dvjema revolucijama, Rumunjskoj i Iranskoj, njihovim geopolitičkim ali i intimnim implikacijama na odnos dviju ljubavnica. Kako pronaći prave riječi i prave snimke za ekspresiju te intenzivne nade i razočaranja vidjet ćemo u njihovoj korespondenciji. Film je na programu i u nedjelju u 20.30.Subotu provodimo uz putopis “svjetskog putnika s kamerom u ruci” Chrisa MarkeraPismo iz Sibira, koji pruža duhovit pogled u sibirsku svakodnevicu, a gledamo i Novosti od kuće, nezaboravnu vremensku kapsulu New Yorka 1970-ih slavne Chantal Akerman, koju kritičari Sight&Sounda svrstavaju među najbolje filmove svih vremena.Uz Akermaninu tankoćutnu meditaciju o otuđenju u metropoli i čežnji za domom tu je i kratkometražni Mjere udaljenosti palestinske umjetnice Mone Hatoum koji prati odnos između majke i kćeri kroz zemljopisnu i kulturnu udaljenost. Pismo iz Sibira gledamo u 19 sati, a Akerman i Hatoum u 20.15.U nedjelju u 19 sati gledamo “film posvećen svima koji bježe” (Zdenko Duka, Lupiga), Dezertere Damira Markovine. U formi pisama i razglednica pristiglih iz izbjegličkih kampova diljem Europe pratimo priče školske generacije bosanskohercegovačke mladosti iz Mostara, pogođene razornim ratom na pragu zrelosti. U zaraćenu Bosnu i Hercegovinu vodi nas i kratkometražni film Karmen Obrdalj Zašto mama vazda plače? o ljubavnim pismima koja razmjenjuje bračni par različitih nacionalnosti.  Detaljan raspored i ulaznicedokukino.net.